İstenmeyen sonuçlardan korunmak için doğum kontrol hapı mı kullanmalı olmalı yoksa prezervatif mi?

Kadınlar mı kendinden feragat etmeli korunmak için yoksa erkekler mi?
İstenmeyen sonuçlardan korunmak için doğum kontrol hapı mı kullanmalı olmalı yoksa prezervatif mi?
#reda
Güncellemeler
+1 yıl
Ben her zaman genelde erkek korunmalı yani prezervatif takmalı diyen taraftayım çünkü doğum kontrol hapı ya da ertesi gün hapı gibi şeyler kadınların hormonunu kesinlikle içten içe aslında o kadar değiştiriyor ki pek iyi etkiler bırakmaya o yüzden kesinlikle prezervatif takması karşı tarafın daha iyidir
İstenmeyen sonuçlardan korunmak için doğum kontrol hapı mı kullanmalı olmalı yoksa prezervatif mi?
Cevapla