Bana birisi destek olsun ya da köstek olsun çok kötüyüm?

Arkadaşlar 1.5 yıllık ilişkimde bugün kız arkadaşımın bakiee olmadığını öğrendim anlattığına göre eski sevgilisi bunu görmeye geldiğinde araba da kız istemeden yapmış kız istememiş kızı artık bir şekilde kandırmış ve o iğrenç olayı yapmış. Şimdi ben nasıl yaşayacağım bununla keşke öğrenmeseydim nasıl oluyorda zorla yapılıyor bu işler bizde ilişkiye girdik kimseyi zorlamadık var mı böyle insanlar kuduruklar öldürmek istiyorum o insanı çldğrmek. Beni linçlemeyin yok namus orada değil falan orada olmadığını bende biliyorum. Bu farklı bir olay gerçekten ne yapılır kız çok çaresiz ayrıldım durmadan yazıyor of offf nasıl bir işin içindeyim biri destek ya da köstek olabilir mi
Bana birisi destek olsun ya da köstek olsun çok kötüyüm?
Cevapla