21 yaşındaki kızla 36 yaşlndaki erkeğin cinsel iliskisi nasıl olur?
Not:kızın ilk ilişkisi
Not:kızın ilk ilişkisi
İlişki cinsellik üzerineyse sıkıntı olacağını sanmıyorum. Alan veren razı olduktan sonra problem olmaz ancak evlilik sıkıntı olabiliyor 26 yaşındayım 40 yaşında kız arkadaşım var
Evlilik neden sikinti?
Yaş farkı fazla
Cevap
23Cevap
Kiz yani sen olurda pisman olmam ayrilsak ya da beni kullansa bile iyi ki yaptim pisman degilim ilkim olmayi hak eden bu erkekti diyorsan yap ama kafanda soru isretlerin varsa yapma demek ki dogru kisi ya o degil ya da henuz o olamadı burada erkegi degil kendini düşün
Erkek eger bencil değilse. Kızın ayaklarini yerden keser. Ve kız deli gibi bağlanır o erkege. Ama bencil öküzün biriyse kızı seksten sogutur
Kız adamı seviyormu adam evli muhtemelen
Biraz değişik olur bir kaç yönden bakmak lazım
Ciddi ilişki. Kız seviyor adam bekar
Hayır evli değil boşanmış kendisi.3 yıl sürmüş evliliği
Tesekkürler
Kız erkeğin tecrübesinden ve olgunluğundan faydalanır.
Valla bnce çok güzel olir tecrübe ve gençlik bir arada 😃
Erkeğin karakterine bağlı. BEnce kıza söyle yapmasın.
Kullan at olur canım yani seni kullanır kullanır atar :D ama ondan büyük bi performans bekleme ben uçarım kaçarım diyenlere de pek inanma :D
Ciddi ilişki
Hep öyle derler
36 yaşına kadar iyi bir seks hayatı vardı ise tecrübe kazanmışsa seni uçurması lazim
Gayet güzel olur ama adamın kıza iyi davranması şart
İyi davranmaktan kastın ne?
Isini biliyorlarsa karsilikli uyum istek enerni varsa harima olur😙😊😃😉😂
nasıl olur derken ne manaada? yani her yaştan insan bi kalıpmış gibi saçma sapan soruyorsunuz.
Uzak dur bence, kendi yaşıtını bul
Neen? Seviyorum ama onu?
Neden?*
Teşekkürler
Kıza gevmis olsun denir
Niye?
Pestilin çıkacak çünkü
Bunu ancak orta yaş erkekler mi yapar yani?
Yaş farkı var ve evet orta yaş insanlar yapar
Ama orta yaşlarda performansın düştüğünü söylerler hep
Harika olur keşke bende böyle kız bulsam
umarım anlayışlı ve sabırlıdır
Saçma olur
Sebep?
Kötü
Neden
Yazık sana baban yasındakı adamamı vercen iğrenç
Ciddi düşünüyoruz ama
adam kadına tapar
Evlenmeden yapma
O ilişki yürümez
Sıkıntı olur
Güzel olur
Kiza yazik olur
Niye ki?
Nedeni bariz ortada hersey dengiyle guzel dah acik konusamicam ornek vermek isterdim ama mlsf konusmamizi herkes gorucek guzel olmaz
Teşelkürler
Rca 👍
Yoksa sen. Mi
İlkini niye ona
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?