Sevişiyoruz dediğim çocuk sevişiyoruz ne ya dedi bana sonra da evet dedi sonra muhabbet kestik amacı neydi?

Çok sinir bozucu konuşmaları var atarlandı bana ses tonu sinirlendirdi beni daha önce öyle davranışı olmamıştı bana adımı söyleyip durdu imalı imalı aşırı sinir oldum amacı neydi benimle yatmak istiyordu tekrardan ama olmayacak bu o yüzden mi delirdi
Sevişiyoruz dediğim çocuk sevişiyoruz ne ya dedi bana sonra da evet dedi sonra muhabbet kestik amacı neydi?
Cevapla