Sevgi veya aşk olmadan yaşanılan cinsellik hakkında ne düşünüyorsunuz?

Büyük ihtimalle çok yanlış bir siteye çok yanlış bir soru sordum ama neyse 😂. Ben saçma buluyorum hatta doğru da bulmuyorum arkadaş. Yani cinsellik yaşanmak için yaşanmamalı. Bu doğru değil. Gerçekten aşkla ve sevgiyle olunca işte dünyanın en güzel şeyi olabilir diye düşünüyorum sonuna kadar
Sevgi veya aşk olmadan yaşanılan cinsellik hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla