Libidosu tavan yapmış eşiniz veya sevgiliniz “Seni çok arzuluyorum ve istiyorum. İşten izin al, acil gel." derse ne yaparsınız?
#DeliMavi
22 NİSAN 2022

#DeliMavi
22 NİSAN 2022

O işler öyle olmuyor işte maalesef der kapatmak zorunda kalırım iş bu sonuçta disiplin ister amire git babaanneni öldür müdüre git dedeni öldür ne gerek var böyle atraksiyonlara 😂
Sonra kadınların başı ağrıyor 😅
Öyle tabi ama sonuçta eve elbet gidilecek bir 3-5 saat sıkar dişini yani 😂
Sen gel de o zaman belki gelir iş yerine...
O daha sıkıntı açık hava gösterisi mi izleteceğiz millete 😂. Sevişmek güzeldir tabi severiz kendilerini ama yalnız olmam lazım sevdiğimle kırmızı bir loj ışık veya mor o zaman kendi benliğim ortaya çıkıyor her ne kadar bazen kendimden korksam da 😂
Zorsun kardeşim zor hiç bir şeyi beğenmiyorsun, illa senin dediğin olacak...
Aklıma gelmişken paylaşım dedim
yani fırsat yoksa bile fırsat yaratırım yeterki beni istesin
Koşa koşa giderim itfaiye aracı gibi sirenleri açarım 😅😅 yangın var söndürmek lazım mahalleye sıçramasın
Alemsin yaaaa
İmkanım olduğu sürece giderdim
çok teşekkürler mavişim
Ricalar zlooo
Cevap
51Cevap
he onun uçkuru için param kesilsin bir de hayatta gitmem
Bak bu iyiydi🤣🤣
Kendi adıma konuşayım. Yok öyle bir dünya. Ben duvara tırmanırken başı agriyacak, o modda olmayacak bı dünya bahane. Kusura bakmasın iş disiplini diye bir olay var.
Belki başı ağrımaya bir eşin olacak...
Gerçekçi olalım öyle bir dünya yok. İş alanı eğer çok rahatsa o zaman düşünülebilir yoksa kusura bakma gelemem derim, net.
Sonunda sana ceza verirse gör olan işi..
Patrona da söyler o zaman çok naptım, seks için kocama izin ver diye.🤔
Hangi iş? Ne işi haa şu eski işim 😂😂😂
Şaka bir yana... Her şeyin bir yeri bir zamanı var 😂 ama şimdi kesin bir şey de diyemiyorum. :)
Sen işi gücü bırakır gidersin bence😅
Bana güvenin gözümü dolduruyor :)
Benimkisi işi bırakmaya bahane olur :)
Biliyorum 🤣🤣🤣
Bence baban buna sevinir bakarsın evlenirsinde😁
😂😂
Hayırlı kıymetlerimi bekliyorum 😂
Babamın gelini olmak isteyenler bana dönüş sağlasın 😂😂
Bak sonra deme seni yüzünden başımı yaktım 😅
Senin yüzünden diye bir şey olmaz.
Ne olursa senin sayende olur :)
Cansın sen kardeşim can teşekkür ederim 😊
Sende öylesin ablam
Teşekkür ederim
Patrona sevgilim çağırıyor acilen gitmem lazım derim. Kesin izin verir.
Kesin izin verir😅
Valla derim, izin vermezse kıskandınmı pis köpek derim 😂
Sen dersin🤣🤣
Gitmem lazım, hayır diyorsa hak eder 😂😂
Bencede haketti pis kiskanc😅
O da gitsin diye sanki ona gitme diyen var dimi 😂
Evet oda sevgilisine gitsin kim dur diyor ki ona 🤣
Manyak işte 😂
Manyaklar hep bizi buluyor 🤣
Paratoner gibiyiz.
Valla öyleyiz..
Değerli olmanın cezası bu. Kimse değer vermediği veya rakip olarak görmediği kişiyle uğraşmaz.
Huzur istiyorum ve umurumda değiller
Al sana huzur, çayını al içerek camdan dışarıyı izle.
Zaten öyle yapıyorum...
Afiyet olsun
Bu açıklayıcı olur sanırım sjkdfsdd
https://www.youtube.com/embed/PeKWoffBnZcİş her zaman olur hiç bitmez ama öyle bir teklif her zaman gelmez o yüzden izin alır çabucak yanına giderim
Hemen koşar, yangını söndürürüm. Yoksa mazallah yangını başkaları fark ederse.. 😄
Haklısın..
İzin alır almaz direkt eve gelirim ama benden epey çekeceği olur, sabahlar olmaz 🔥
Bu durum bir arkadaşımın başına gelmişti. Hala eğleniriz bu durumla. Ben izin alıp gitmem...
Gitmem derken işe mi gitmezsin anlamında yoksa kızın yanına mi
@____yaren____ kızın yanına gitmem.
Bisey sorabilir miyim
@____yaren____ buyur sor.
Nasıl öğrendiniz öyle bi mesaj aldığını bdjdkdjd direkt mi soyledi
@____yaren____ arkadaşın telefonu çaldı. Biraz sonra başım ağrıyor diye izin alıp gitti. Ertesi gün de yengeniz aradı, böyle böyle dedi. Kibarca durumu bize anlattı yani. Güldük, geçtik.
Shhajsha böyle böyle derken naisl dediii söyler misiiin ,
Cok sordum kusura bakma dhsjdj
@____yaren____ Allah Allah. Neden bu kadar ilgilendin anlamadım. Karısı demiş ki: “ Abdullah şu an canım fena çekiyor. İzin al da gel. Çok istiyor canım, akşamı bekleyemem”. Abdullah da başım ağrıyor deyip gitti. 4. çocuğun tohumunu attığını ne bilsin garip.
Çüş cocugu mu oldu
Ay Allah korusun
@____yaren____ 3 tane vardı. Dördüncü de oldu. Nesi garip bu durumun?
@____yaren____ Neden öyle dedin ki? Şu an mutlu mesut yaşıyorlar.
Ya sordum öyle kusura bakam
Bakma*
@____yaren____ Hayatın ne getireceği belli olmaz. Asla, asla deme, kınama. Hoşçakal.
Ya kınamadim valla😭 Gene yanlis anlasildim
Pardon yine de
karşılığını alacaksam giderim :D zevkli olacağını düşünüyorum xD
Çok güzel olur. Ama sürekli olursa çocuklar açlıktan yorgan yer bu sefer.
İş durumuna bağlı. İşim yoğunsa akşamı beklesin, hazırlık yapsın. İş başka o iş başka.
Yangın varsa yangına sebep bensem bundan gurur duyarım
madem elime düşmüş dahada kudurturum :D akşama kadar seksi mesajlarla baştan çıkarırım
İş yoğunluğum yoksa elbette giderim.
Hizmet etmek ruhumda var :)
İzin alabiliyorsam alırım tarlayı eker biçerim bi güzel😄
İmkanları zorladım özlemiş demekki ihtiyacı var davete icabet etmek lazım
Yeterki o telefonu açacak sevgilim olsa ne güzel olurdu
Tesettürlü biri olduğunu halde neden zina tarzı sorular soruyorsunuz?
Simdi ben evli oldugum icin gitmezdim.
Ama bekar olsaydim baska olabilirdi.
O zaman tutkular daha baska oluyor
Bence bu kafanızda bitiyor. Evlilik aşkida cinsel hayatıda azaltmıyor. Biraz değişiklik katsanız, heyecan katsanız emin olun böyle soğumalar pek olmaz hanımefendi. Yanlisy anlamayın. Öyle abaza şahsiyetlerden değilim. Sadece evlilik gibi ciddi ve güzel bir müessesenin kurtarılmasına yardım etmek istedim.☺️
@AhmetSedat ahaha oneriniz icin sagolun.
Sanirim siz ebli degilsiniz
İşten istifa ederim 😊😂
Işınlanmayı icat ederim 😁
Ben üşengecim, o gelsin 🤪
Ten uyumu var ise giderim
Boyle birini buldukta bizmi gitmedik🎭
Abartma istersen derim.
Dogrudan giderdim jet hiziyla 😎
Böyle bir duruma tepkisiz kalamam,
Jet hızıyla oradayım o saniye
o an imkanım var ise giderdim.
Gitmek lazım bu durumda
Giderim , gitmişimdir. ❤️🔥
olasılığı var mı onu bir düşünürüm :)
Kusura bakmasın işim daha önemli
İtfaiye geliyor nani nani 😁
Bekletmek olmaz hemen gidilir
Libidoma bağlı olarak değişir.
cut.
Defalarca izin alip atesini söndürdum 🤣🤣
Akşamı bekle derim. İş önemlidir
Çok ciddiysek giderdim yanina
Beklesin biraz. Kaçmıyor ya 😅
Küçük de olsa gidebilme imkanım varsa giderim..
Işınlarım ama yok 😂😂😂
Bekle derim
koşa koşa
Ben görev adamıyım😀
Koşarak gelirim
Giderim
Dk durmam gerekirse izinsiz çıkarım.
Olur derim
Koşarak giderim
Davete icap edilir.
Giderim kesinlikle izin alıp
İş durumuna bağlı ama gitme ihtimalim yüksek. 🤪
Koşa koşa giderim
Davete icabet ederim
Her zmaan olmaz bu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?