Kızlar, Eşimle ilişkimizde bana göre sorun var ona göre yok sizce kim haklı ne yapmalı?

Normalde ilişkimiz gayet iyi espri şaka sevgi saygı şefkat uyumlu bi çiftiz... sadece cinsellik konusunda tamamen farklı düşünüyoruz.. bana göre haftada iki normal ama hadi bir e de razıyım esim ayda bir neyine yetmiyor sapikmisin diyor.. ben ne zaman yakınlaşip istediğimi ima etsem veya söylesem... isim var, yorgunum, şimdi olmaz , başka zaman. Hastayım, daha yeni yaptik, istemiyorum... vs vs bahane çok... evlimiyim bekar mi bilmiyorum... ihtiyacım var bekar gibi mastürbasyon yapiyorum ne yapıyım... konuşun çözün terapi psikolog doktor iliski uzmanı demeyin hepsini söyledim konuştuk istemiyor ben normalim sen diyor... ihtiyacım var yapicaz diye çok ısrar ettiğimde tartıştık bi kere is te mi yo rum dedi ben ne yapıyım dedim git kiminle yaparsan yap dedi kızgınlıkla... ne yapıyım ben akıl verin
Kızlar, Eşimle ilişkimizde bana göre sorun var ona göre yok sizce kim haklı ne yapmalı?
Cevapla