Erkekler hangi durumda cinsellik yaşadığı flörtünü terk etmez?

Burada yorumlarda görüyorum. Kızın biri soruyor mesela ilgisi azaldı, aramıyor vs gibi. Beraber olduysan geçmiş olsun yazıyorlar. Hemen ilişkiye girme yazıyorlar. Anlam veremiyorum açıkçası. Zaten biz kızlar da evlilik beklentisi içinde değiliz. Sadece hoşlandığımız kişiyle daha uzun süre ilişki yaşamak, kırılmamak istiyoruz. İlginiz hoşumuza gidiyor. Ama şu libidonuz herşeyi mahvediyor. Çok sıkıcı ve yorucu aman elimde tutuyum diye taktik yapmak.
Erkekler hangi durumda cinsellik yaşadığı flörtünü terk etmez?
Cevapla