Kisa zaman icinde biriyle tanistim ondan cok hoslandim, kendisi oyle fazla yakisikli degil ama karizmasi var, bense balik etli minyon ve sirin he ayriyetten seksi biriyim bunu cevren diyor. 3,5 yil kimseyi hayatima almadim, bu cocukla tanistim cok hoslandim karekteri ge karizmasi vardi bu cocuk bekaretimi aldi. Birbirimize iltifatlar ediyoruz ama halen iliskinin adini koyamadi bende hic sormadim biz neyiz diye bazen 2/3 gun konusmayiz sonra ozledim seni diyor ramazan doneminde bulusmadik. ) aklimdasin aklimdan cikmiyorsun, iyi ki tanidim seni diyordu bende oyle dedim sonra ona seni kimseyle
paylasmak istemiyorum dedim sonra yazismadik da tam 2,5 gun gecti mesajlasmadik 3 uncu gunu bana mesaj atti: seni cok ozluyorum biliyormusun, hep seni dusunuyorum, nasilsin diye mesaj atti saat 18:26 .
ve ben ona halen mesaj atmadim yarin mi atsam mesaj? Iyi mi yapiyorum
paylasmak istemiyorum dedim sonra yazismadik da tam 2,5 gun gecti mesajlasmadik 3 uncu gunu bana mesaj atti: seni cok ozluyorum biliyormusun, hep seni dusunuyorum, nasilsin diye mesaj atti saat 18:26 .
ve ben ona halen mesaj atmadim yarin mi atsam mesaj? Iyi mi yapiyorum
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Kadın Emeği
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer