Sevgilinizle buluştuğunuzda ilişkiye girerseniz kaç defa yapıyorsunuz?

Bizim erkeklerin çoğunda şu mantıkları ne kadar çok yaparsam Beni o kadar çok uzun süre götürür ki bende de o mantık vardı taki düne kadar. Her görüştüğümüzde 2-3 defa yapıyorduk ve ben iki gün yorgun düşüyordum haliyle dün Kendi kendime dedim ki bir defa yapalım yeter ama sağlam yaptık neyse sizde durumlar ne bu konuda
Güncellemeler
+1 yıl
Ha şunu da eklemek istiyorum kadınlar erkekler gibi yorulmuyor değil mi ilişki sonrası
Sevgilinizle buluştuğunuzda ilişkiye girerseniz kaç defa yapıyorsunuz?
Cevapla