Yakınlaşmanın minimuma düşmesi erkekte kaybetme korkusu oluşturur mu?

Sevgilimle 1 senedir birlikteyiz. Son zamanlarda aşırı kavga ettik. 4 gün boyunca hiç konuşmadık. Ben tensel teması minimuma indirmeyi düşünüyorum. ilişkimizde
Seks olmadan bir şeyler yaşıyorduk. Gayette alımlı hoş bir kız olduğum söylenir. Bana bağlanacağını ve değerimi bileceğini düşünmüştüm halbuki tam tersi oldu bence. Uzaklaşmaya başladım. Bir öpüşüme bile hasret kalsın istiyorum. Bebek gibi severdim onu yanında gözlerim ışıl ışıldı. Sizce bu kıza ne oluyor der mi? Geri ilgisini ve o samimiyetini kazanır mıyım?
Yakınlaşmanın minimuma düşmesi erkekte kaybetme korkusu oluşturur mu?
Cevapla