Sevgilimin eski sevgilisi bana mesaj attı. Sizce ne yapmalıyım?

Yaklaşık 1 yıldır birlikte olduğum sevgilimin eski sevgilisi bu akşam bana yazdı. Bunları söyledi. "merhaba naber. O pislik sevgiline sakın bekaretini verme. Benim aşkımdan gözüm kör oldu verdim. Eğerki bekaretini verirsen seni çöp yapar atar valla. Ayrıca babası annesini defalarca aldatmış. Kendisi söyledi. Babasını örnek alıyor. Sakın aşk sözlerine vs inanma onun. İllaki ondan ayrıl demiyorum. Ama ona karşı gardını al" diye mesaj attı. Ne yapmalıyım sizce? Bi kzı yarı yolda bırakıp giden briyle olur muydunuz kızlar?
Sevgilimin eski sevgilisi bana mesaj attı. Sizce ne yapmalıyım?
Cevapla