Mantık evliliği yaptım, eşimi arzulamıyorum. Duygusal bağ olmadığı için mi böyle?

Eşimle birlikte olmak guzel evet ama ben kendime de yetiyorum yani arada cok fark yok cabaliyo ama ben haz alamiyorm neyapmaliyim? Yani onu arzulamiyorum mantik evliligi yaptm duygusal bagim pek yok ondanmi acaba gelip sarilsa karnimda kelebek ucmuyo yani erkilenmiyorum normal mi biyle mi olur evlilikte duzgun yorum yapin lutfen
Mantık evliliği yaptım, eşimi arzulamıyorum. Duygusal bağ olmadığı için mi böyle?
Cevapla