Erkeklerin gerçekten sevebileceğine inanmıyorum. Haksız mıyım?

Hep cinsellik hep cinsellik. Aşkın sevginin kirintisi yok. Bu yuzden bi kadinla ask yasamak istiyorum.
Dipnot:Biseksuelim
Güncellemeler
+1 yıl
Erkeklerin olucakti
Erkeklerin gerçekten sevebileceğine inanmıyorum. Haksız mıyım?
Cevapla