Diyelim ki hayatınızdaki insana yalan söylediniz kandırdınız aldattınız. Bir daha asla olmayacak dedi. Yine de gider misiniz ona?

Bir sene önce görüşüp bitirdiğiniz ama içinizde kalan biri ile tekrar görüşmeye başlıyorsunuz. Henüz ilişkide olduğunuz birisi değil ama zaafınız var ona. Hayatınızda f*ck baddy tarzı bir ilişki varken bu kişiyşe tekrar görüşmeye başladınız. O bunu bilmiyor. Yanına gidip sevişmeler de yaşıyorsunuz. Ciddi düşündüğünüz olsa mı olmasa mı tarzı çok düşündüğünüz birisi. Aslında istiyorsunuz ama özgürlüğünüzden de vazgeçmek istemiyorsunuz. Hayatınızdaki insan da öyle saf, masum ki kıyamayıp bu f*ck baddy ilişkiyi söylüyorsunuz. O da "Bir daha asla olmayacak bizden. Adımı bile unut. Aynaya bakarken hiç tiksinmiyor musun sen? Ben eğer bilseydim sen ayak bile basamazdın buraya. Midem bulanıyor." gibi şeyler söyleyip numaranızı bile siliyor. Tekrar ona gider miydiniz? Bu cümlelere rağmen onu unutup yola devam mı ederdiniz yoksa tekrar gider miydiniz ona yine?
Diyelim ki hayatınızdaki insana yalan söylediniz kandırdınız aldattınız. Bir daha asla olmayacak dedi. Yine de gider misiniz ona?
Cevapla