İlk buluşmada fiziğin çok güzel dedi, niyeti cinsellik midir?

Ilgi toplamak için söylemiyorum. bu güne kadar ki Ilk bulusmalarimda hep fiziğimi överlerdi ve ben bunu kızi etkilemek için herkese söylenen normal bir şey olarak saniyordum ama dün arkadaşlarla sohbet ettiğimizde biz kızın da fiziğine iltifat edilmes yuh daha neler gibi tepkiler verdi o zaman anladım herkese söylenmediğini. Acaba bende bi sıkıntı mı vardı bunlar direk cinsellik acisiyla mi yaklaşmaya calisiyorlar di yoksa normal mi. ( abartılacak bi fiziğim yok 170 cm 55 kiloyum biraz spor yaptım )
İlk buluşmada fiziğin çok güzel dedi, niyeti cinsellik midir?
Cevapla