Ya arkadaşlar harbiden paranın peşinde değilim de insan mutlu etmek için küçük bir şey yapar acayip beklentileri olan biri değilim. Benim durumum ona göre daha iyi kendimi alıştırdığım standartlarım var. Ben tek yaşıyorum bana geliyor genelde ve sadece boş boş oturup tv izliyoruz cinsellik konusunda yararlanma gibi birşeyde yok. Ama sonucta yalnız yaşadan bir kıza gidiyorsun insan nezaketen de olsa birşeye ihtiyacın var mı deyip ya da sormadan bişeyler almaz mı? regl olunca sevineyim diye bir küçük çikolata bile almak aklına gelmedi. Her gelişinde kahve içiyoruz insan kahve kaldı mı yoksa alıyım mı demez mi?3 aylık ilişkide bir kez olsun yemeğe çıkmadık 90 günde en azından 1 defa adettendir diye yemeğe çıkılır diye düşünüyorum çiğ köfteciye bile götürmedi
Güncellemeler
+1 yıl
Güncelle
Güncellemeler
+1 yıl
Güncelll
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Kadın Emeği
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
9Cevap
Ayrıl bence yok artık 3 ayda nasıl yemeğe çıkarmıyor
Çok sığır sevgikin var. Tek yaşıyorsun bunu şans etmeli. Alko vs olur çerez olur film gecesi olur. Alışveriş yapıp gelirsin. Kixs hadi çıkalım deyip yemeğe götürürsün. Ne bileyim regl gününde eve gel yemek hazırla ona. Sıcak su koy
Alkol gecesi yapmıştık istediğim alkolun 35 liğini almış sığır insan 70 lik alır kalanını dolaba koyarız bidahaki gelişinde çıkarır içeriz tekrar dimi
Ya 2 tane alsın biri yedek olsun.. çıkıp car kapı gidersin w kadeh içilir ortam olur. Karışık çerez al bi demet çiçek al kapıya gel mesaj at:)
Tam odunları bulunuyonuz bizim gibileri kaçırıyonuz ya
Maddiyat dışındaki her konuda gayet ince düşünceli beyimiz
Cimri o zaman
Cebinde akrep var hacı
Haklıyım ama dimi
Fazlasıyla hemde insan bi Yol yordam bilir
Hayirli olsun öküz bulmussun kendine
Oturup boş boş nasıl tv izleyebiliyorsunuz cidden biz olsak ohooo
Yanlış yerlerdesin a dan z ye ben olsam karşılarım
Sevgilin nereli peki 😊
Samsun
Cimrinin tekiymis sevgilin. İnsan misafirlige giderken bile eli bos gitmiyor ki
Nereli olmakla ne alakası olduğunu anlayamadım sadece😃
Aklimda bir sehir vardi da tutmadi o 😄
Cimri ve odun bir adam hiç sevmediğim erkek tipi
Odun değil şiirler şarkılar havada uçuşuyor sevgide sıkıntı yok sosyallikte sıkıntı var
Şahsen sen sevgilim olacaksın ben herşeyin alırdım aileme karşıda öyleyim eve elim dolu gelir
Bi gün evde su bitti 5 litrelik su alıp bırakırmısın dedim gitmiş 1 tane almış insan 2 tane alır ne bileyim kız arkadaşım içsin su sonuçta der
Ayhan haklısın
Mesela annem ben den çikolata ister ben bütün çikolatalari alırım
Bir de bu adamla bir ömür geçilmez
Peki cinsel ilişki de nasıl
Haklisin.
Bencil biri olabilir