Sevgilim benim için para harcamıyor açıklamayı okuyun?

Ya arkadaşlar harbiden paranın peşinde değilim de insan mutlu etmek için küçük bir şey yapar acayip beklentileri olan biri değilim. Benim durumum ona göre daha iyi kendimi alıştırdığım standartlarım var. Ben tek yaşıyorum bana geliyor genelde ve sadece boş boş oturup tv izliyoruz cinsellik konusunda yararlanma gibi birşeyde yok. Ama sonucta yalnız yaşadan bir kıza gidiyorsun insan nezaketen de olsa birşeye ihtiyacın var mı deyip ya da sormadan bişeyler almaz mı? regl olunca sevineyim diye bir küçük çikolata bile almak aklına gelmedi. Her gelişinde kahve içiyoruz insan kahve kaldı mı yoksa alıyım mı demez mi?3 aylık ilişkide bir kez olsun yemeğe çıkmadık 90 günde en azından 1 defa adettendir diye yemeğe çıkılır diye düşünüyorum çiğ köfteciye bile götürmedi
Güncellemeler
+1 yıl
Güncelle
Güncellemeler
+1 yıl
Güncelll
Sevgilim benim için para harcamıyor açıklamayı okuyun?
Cevapla