Bir arkadaşım (erkek) bir kızla tanışmış kız azginmis bildiğin bununla buluşmuş. Oğlan bana sordu daha önce hiç öpüşmedim napcam kız çok ileri giderse kalırım diye sordu. Neyse buluşmuşlar. Kız acayip sorular sormuş istekli istekli oğlanı bildiğin yemiş. Oglan Ramazan demişse de ya daha 1 gün var demiş kız. Sonra kız bugün iftara çağırmış ailesi ile tanıştırmaya. Oğlan gelmiş kapida çocuğa sarılmış. ailesiyle tokalasmis. Oturup sohbet etmişler. Ailesi onu sevmis falan bna çok garip geldi. Yeni tanıdığin insan öpüşme ardından aile ile tanistirma. Size de normal geldi mi😂😂😂😂
Güncellemeler
+1 yıl
Kız oğlana senden iyisini mi bulacam demis
Güncellemeler
+1 yıl
Kız evlenmek istiyormuş çocuk neden bu kadar istiyorsun demiş konusmuslar. Oğlan doğru kişi diyor xjejzjs
Z kuşağı çok acayip değil mi? Yoksa bir bana mi abes geliyor?
Arkadaşım daha saf. 20 yaşında. Efendi. Hiç geçmişi yok bu kız ilk. Ve abayı yakmış. Aklı bir karış dolaşıyor ortalıkta İlk defa doğru biri diyor. Aşık olmuş xnejxjsjs
Görünen köy klavuz istemez. Bende ona şaşırdım işte. Her şeyi yaşayıp temiz kız bulunca kaçırmayan sırtlanları gördüm de dişisini ilk defa gördüm dedim😂😂 arkadaşım uçmuş abayı yakmış. Aklı bir karış dolaşıyor ortada. İlk defa doğru biri diyor bide djej. Kız buna sevgi dolu yaklaşıyomus
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
18Cevap
valla tuhafmıs gercekten bi kisi vardı öyle tanıstırmıstı aılsıyle yani yemedigimiz haltta yoktu arkadasım dedi düz normal
Gördüğünün yarısına, duyduğunun da hiçbirine inanma
Çocuğun yalan atacak hali yok
:)) at yalanı seveyim inanani
Çocuk dürüst efendi. İyi tanıyorum.
Dur soruyu bidaha okuyorum
Önceki cevabım yine geçerli
Arkadaşım daha saf. 20 yaşında. Efendi. Hiç geçmişi yok bu kız ilk. Ve abayı yakmış. Aklı bir karış dolaşıyor ortalıkta İlk defa doğru biri diyor. Aşık olmuş xnejxjsjs
hahahahaha yuh ya aile ile tanışma nedir daha dur ya
O kizin kafada bence var
Hm neden ki
İlk gunden oyle bir sey bence normal degil ya da kizin gecmisinde bisi var
Oğlan çok temiz diye etkilenmis olabilir. Senden iyisini mi bulacam demis
Kiz oglana gore ne kadar temiz
Görünen köy klavuz istemez. Bende ona şaşırdım işte. Her şeyi yaşayıp temiz kız bulunca kaçırmayan sırtlanları gördüm de dişisini ilk defa gördüm dedim😂😂 arkadaşım uçmuş abayı yakmış. Aklı bir karış dolaşıyor ortada. İlk defa doğru biri diyor bide djej. Kız buna sevgi dolu yaklaşıyomus
Oglanin gozu gor de umarim yagli kaziga oturdugu zaman gercekleri anlayip aci cekmez 😂😂
Kız efendi erkek bulduğu için mutlu görünüyor ve çocuğu seviyor neden yağlı kazık olsun
Kizin sonradan bir olayi cikmasinda
Ooov kız fena çocuk mal çıktı :)
Ahaha niye ya
Çok hızlı olmuş gereksiz
z kuşağı ayrı bir kafa
Her söylenene inanma 🙂
Direk evliliğe götürecek heralde
bana yalan gibi geldi
gümbür gümbür geliyor dindar gençlik
Aynen yea hiç ciks olaylar değil abiğğ
Sanki kakalama versiyonu gibi geldi 😂😂😂
Ne desem bilemedim
Çocuk ilk günden hamile kalmaz inş. 🙄
Öyle cidden
Kakalama
Troll soru dimii
Valla doğru. burada okusam trol derim
Baya hızlı
Her saniye hwmde