Z kuşağı çok acayip değil mi? Yoksa bir bana mi abes geliyor?

Bir arkadaşım (erkek) bir kızla tanışmış kız azginmis bildiğin bununla buluşmuş. Oğlan bana sordu daha önce hiç öpüşmedim napcam kız çok ileri giderse kalırım diye sordu. Neyse buluşmuşlar. Kız acayip sorular sormuş istekli istekli oğlanı bildiğin yemiş. Oglan Ramazan demişse de ya daha 1 gün var demiş kız. Sonra kız bugün iftara çağırmış ailesi ile tanıştırmaya. Oğlan gelmiş kapida çocuğa sarılmış. ailesiyle tokalasmis. Oturup sohbet etmişler. Ailesi onu sevmis falan bna çok garip geldi. Yeni tanıdığin insan öpüşme ardından aile ile tanistirma. Size de normal geldi mi😂😂😂😂
Güncellemeler
+1 yıl
Kız oğlana senden iyisini mi bulacam demis
Güncellemeler
+1 yıl
Kız evlenmek istiyormuş çocuk neden bu kadar istiyorsun demiş konusmuslar. Oğlan doğru kişi diyor xjejzjs
Z kuşağı çok acayip değil mi? Yoksa bir bana mi abes geliyor?
Cevapla