Alt komşum sevişirken çok ses çıkarıyor, sizce uyarmalı mıyım?

Herkesin özel alanı var ve saygı duyulmalı. Ama bunlar apartmanı yıktı resmen ben demiyorum ki sevişmeyin. En azında camınızı kapınızı kapatın. Tıklatsam mı kapılarını aceba? Tabi duyarlarsa...
Güncellemeler
+1 yıl
Ne kadar abaza ve saygısızsınız. Yok seni de aralarına alırlar felan diyorsunuz , BU NE CÜRRET? Abaza aile terbiyesi almamış zibidiler sizi.
Alt komşum sevişirken çok ses çıkarıyor, sizce uyarmalı mıyım?
Cevapla