Sitede çokça karşılaştığımız sorular vardır ya. İlişkisini bitirdiği halde partnerinde fotoğraf ve videoları olduğu için hayatı zehir olan birçok insan var. Kimisi kendi çekip attığı, kimisi de seks yaparken birlikte çektikleri foto ve videolardan dolayı. Bence bir ilişki bittiğinde o ilişkiye dair bir tek yazışma, fotoğraf ve video kalmadan hepsi silinip temizlenmelidir. Bu insanın herşeyden önce kendine saygısının gereğidir diye düşünüyorum.
Partnerinle yollarını ayırdıktan sonra videolarınızı, fotoğraflarınızı siler misiniz?
Öyle sürekli olarak aşka da altında ilişkiye girdiğim insanları değiştirecek birisi olmadığım için büyük ihtimalle olursa zaten bir kişi olur ayrıldıktan sonra da videoları dayına mesajları da ne biliyim fotoğraflarda hiçbirinde silmem hem zaten böyle şeyleri tutmak lazım her ihtimale karşı
Kesinlikle etik bulmuyorum özellikle erotik diye tabir edeceğimiz şekilde fotoğraf ya da videoların kesinlikle silinmesi gerektiğini düşünüyorum.. Çok absürt gelir bana saklayan kişi.. Kesinlikle iyi niyetle saklanmaz bu gibi şeyler.. Keyifli akşamlar..
Silerim tek bir harf dâhi birakmam kendisini ne telefonum da ne de aklım da tutarım bittiyse bitmiştir. Hiçbiseyi kalmamalı zaten hayatım da barışmak gibi bir şey söz konusu değil
Silerim abi hiç acımam hatta ayrılmaya gitmeden olur bu. Hatta benim wpde syan süreli mesajlar açık mesela 7 gün sonra hersey siliniyor. Sırf fotolar için değil hiç birseyi arşivleme. Mesaj kutum galerim hep bombostur