Partnerinle yollarını ayırdıktan sonra videolarınızı, fotoğraflarınızı siler misiniz?

Sitede çokça karşılaştığımız sorular vardır ya.
İlişkisini bitirdiği halde partnerinde fotoğraf ve videoları olduğu için hayatı zehir olan birçok insan var. Kimisi kendi çekip attığı, kimisi de seks yaparken birlikte çektikleri foto ve videolardan dolayı.
Bence bir ilişki bittiğinde o ilişkiye dair bir tek yazışma, fotoğraf ve video kalmadan hepsi silinip temizlenmelidir. Bu insanın herşeyden önce kendine saygısının gereğidir diye düşünüyorum.
Partnerinle yollarını ayırdıktan sonra videolarınızı, fotoğraflarınızı siler misiniz?
Partnerinle yollarını ayırdıktan sonra videolarınızı, fotoğraflarınızı siler misiniz?
Cevapla