Erkek arkadaşım bana artık kaba ve tahammülsüz davranıyor sevgisini göstermiyor ama erken boşalma problemi var acaba ondan kaynaklı mı bu durumda bir erkeğin psikoloji istemeden mi böyle davranmasına sebep oluyor ona göre ona davranmak istiyorum.
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar eğer bu halleri erken boşalma yüzünden ise nasıl davranmalıyım anlayamıyorum erkek psikolojisini yardımcı olabilirseniz sevinirim.
Erkek arkadaşım bana artık kaba ve tahammülsüz davranıyor, erken boşalma sorunu yüzünden mi?
Eğer bu yüzden olduğunu düşünüyor isen ve imandan sonra olduysa beni dinler sen en son ne zaman yaptın bilmem 🤔ama bence hemen ona mesaj at ve keşke şimdi yanımda olsaydın ve seninle birlikte olsaydık gibi şeyler yaz seni arzuluyorum falan de isteğim fazla
Bunu daha önce dedim onun üzerine birkaç defa daha oldu ama sanırım artık kendini farkında ilişkiye girmek bile istemiyor ve günlük hayatta davranışları hep kaba ve sıkılgan olmaya başladı ne yapsam sizce şu an biraz tavır koydum davranışlarından ötürü ama doğru mu yapıyorum bilmiyorum
Sen onu yaparak bence yanlış yaptın da sen onu rencide etmişsin incinmiş yani bence sen ona söyle önce seni yeterince zevke uygun hale getirsin sonra girsin ki ikiniz de aynı anda tatmin olun
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
9Cevap
Erken bosaldigini kendisine söyledin mi. Onunla ilgili konuşmaniz oldu mu
Farkında ama bu durum hakkında konuşmaktan hoşlanmıyor.
Evet gayet normal konusmamasi. İliskiye girerken hemen bosaliyor ve sonrasında sen rahatlayamiyorsan bunuda dediysen rahatsız olmustur
Peki tavırlarını düzeltmesine nasıl yardımcı olabilirim nasıl yaklasmalıyım ona
Erken boşalması senin için daha problem senin gergin olman lazım
Sen ona söyledin mi beni yarıda bırakıyor sun bana yetmiyor sun gibi şeyler
İma ettim farkında durumunu
Yani sen bosaldin rahatladin ama ben böyle yarıda kaldım gibi bir şey ima ettin
Eğer bu yüzden olduğunu düşünüyor isen ve imandan sonra olduysa beni dinler sen en son ne zaman yaptın bilmem 🤔ama bence hemen ona mesaj at ve keşke şimdi yanımda olsaydın ve seninle birlikte olsaydık gibi şeyler yaz seni arzuluyorum falan de isteğim fazla
Bunu daha önce dedim onun üzerine birkaç defa daha oldu ama sanırım artık kendini farkında ilişkiye girmek bile istemiyor ve günlük hayatta davranışları hep kaba ve sıkılgan olmaya başladı ne yapsam sizce şu an biraz tavır koydum davranışlarından ötürü ama doğru mu yapıyorum bilmiyorum
Sen onu yaparak bence yanlış yaptın da sen onu rencide etmişsin incinmiş yani bence sen ona söyle önce seni yeterince zevke uygun hale getirsin sonra girsin ki ikiniz de aynı anda tatmin olun
Yani tavırlı davranmıyım mı?
ondan olabilir ona en iyisi bunun problem olmayacağını ve devam etmesi gerektiğini söyle
Boşaldığı esnada ona oral yapabilirsin tekrardan sertleşmesini sağlayabilirsin
Kadınlarla Yatana Kadar iyilik Meleğiyiz Sonra Ayı Oluyoruz
aklına takmışsa olabilir
doktora gidelir çaresi var
Ben ona nasıl yaklasmalıyım peki
sen aynı şekild e yaklaşmaya devam et
Yani bu kaba hallerini falan alttan mi almalıyım
o kadar da değil
Biraz daha açıklar mısınız nasıl olmalıyım
Hayır sorun senle alakalıdır
sace mal olabilir
Olabilir