Eski nişanlımla her şeyi yapmıştım kötü hissetmiyorum bende mi sorun var?

Çıplak fotoğraf attım seks falan her şey var ama hiç günshkar hissetmiyorum. Tövbe de etmedim. Gayet normal geliyor yaptığım oda çıplak fotoğraf atmıştı gayet iyi hissietiğini söylüyordu. Onunda ailesi muhafazakardı
Eski nişanlımla her şeyi yapmıştım kötü hissetmiyorum bende mi sorun var?
Cevapla