Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar neden gösterdin dedim zaten benim telefonumda önceden por*no görmüştü o yüzden herhalde başkalarına bakmamı istemiyodu ben de demiştim ihtiyacım değil mi neyse işte o yüzden yaptı bence bu olay da bundan 1 ay önce oldu anc cesaretlendi herhalde.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Affet bence. Sevmese üste çıkar ve suç bastırırdı. Ayıcıkla gelmesi, ağlayıp yalvarması falan sevdiğinden.
Hiç Bi şey yapamaz yaparsa ŞİKAYET edersin
Tamamını oku amca
Okudum
Ben olsam affetmem
bunu diyen de 30 35 yaş arası ergen topluluğu :d
15 20 arası daha uygun 😄
bundan sana hayır olmayacağını düşünüyorum.. seni düşünmeden ne diyeceğini bilmeden böyle bir şey yapması saygısızlık başka bir şey değil kendini düşünmüş bencillik etmiş bilemedim ilerde ne olur ne yapar ama hayır olmayacağını düşünüyorum sende bir daha düşün bunu tecrübeme dayandırıyorum...
Birbirimizi 2 senedir tanıoz ilk defa böyle bişi yaptı bir olay için tüm geçmişi silmek ne bileyimm
ben 10 senelik arkadaşımı sildim tek yanlışıyla... insanları tanıyamazsın prenses.. yine de sen bilirsin :)) yaşa ve gör
Bakalım ama ağladı ya sevmese neden ağlasın ki içten ağladı hissettim ve çok çekingen olmasına rağmen yaptı bunu daha önce bir sürü sorun yaşamıştı ama yanımda hiç ağlamamisti
kadını eşeğe bindirmişler ya nasip demiş :d hayırlısı be gülüm :ss
Polat Alemdara bak sen :D
O ne alaka izlemedim bilmiyorum 😄😄
Fazla mafya dizisi filmi izlemiştir o
Tamamını okumadin galiba sen
Okul bastıyı okudum tamamını okuyacak zamanım yok bu kadar uzun hikaye anlatmayın burada :D
Ayrıldım da özür dilemeye okula geldi 😄
İğrenç degil mi?
Evet öyle ama beni seviyor biliyorum yani gösterme sebebini sordum o da açıkladı dur güncel yazayım eksik anlattım 😄😅
Barıştınız mı
Peki kanka cevabını bildiğin bişeyi neden soru olarak sordun 😂
Yani sayılır engelini kaldırdım ama Trip atıyorum
Bilmem belki o başka bişi düşünmüştür benim fikrim o yönde kendine de sormak lazm dimi
Bilemem kanka
oha dayıya bak sen
Sklslslslsnsl