Sevgilime ayrılmak istiyorum dedim okulu bastı, ne yapacağım?

Basmak demeyelim de okula geldi olay da şu telefonunda uygunsuz fotoğrafını gördüm bakarken bilerek koymuş herhalde ben bakarken göreyim diye aldatmış olamaz zaten arkadaşlar çok rahattı hatta kendi bilerek galeriyi açtırdı bişi göstericem diye baktım çıplak fotosu var bu ne dedim nasılım falan dedi ne diosun sen ya dedim kırıldığımı anladı özür diledi falan ama yok iş işten geçti ben yarım saat sonra kalktım sorun yokmuş gibi sonra eve gidince ayrılık mesajı yazıp engelledim her yerden bu da okula gelmiş böyle olunca sınıfın önünde bekliodu öğlen dedim ne işin var burada seni özledim affet beni dedi yalvardı ağladı ben de tamam ağlama düşünücem dedim bir de hediye getirmiş ben ona ayıcık almıştım bir tane onun aynısından farklı rengini almış seni seviyorum dedi falan ben de onu seviyorum ama sapıklığı aklıma geliyor napcam
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar neden gösterdin dedim zaten benim telefonumda önceden por*no görmüştü o yüzden herhalde başkalarına bakmamı istemiyodu ben de demiştim ihtiyacım değil mi neyse işte o yüzden yaptı bence bu olay da bundan 1 ay önce oldu anc cesaretlendi herhalde.
Sevgilime ayrılmak istiyorum dedim okulu bastı, ne yapacağım?
Cevapla