Bu adamlar niye böyle, hayatımın en bitik noktasındayım?

Ruh ve sinir hastaliklari hastanesinde assistan piskolok olarak calisiyordum 3 yildir, cikdim yeni yuksek bir is teklifi aldim. 1 gun gitim sonra hemen isi birakdim hic benimlik bir her deyildi. Hayatima giren adamlar sadece fizigim icin geliyorlar bakire oldugumu ogrendiklerinde gidiyorlar yani iliski baslamadan bitiyor. Mal satanindan tut, cocuklu olan ve inkar eden hepsinden tecrubem var saolsunlar :@ Artik cok yoruldum. Issizde kaldim durup durup kafam bu erkeklerin nede boyle olduguna gidiyor. Adamlar artik ne istiyor anlamiyorum, hic unudum kalmadi hicbir konuda. Ne yapmaliyim, bu durum ne zaman duzelir?
Bu adamlar niye böyle, hayatımın en bitik noktasındayım?
Cevapla