Merhaba,
bir türk erkegin türk esi veya kiz arkadasi oldugunda gecmiste cok iliskisinin olmadigina ve bazilarida bakireligine önem veriyorlar. Cok erkek arkadasi oldugunda ors. damgasi yiyor fakat yabanci kizla beraber oldugunda gecmiste kac erkekle yattigi / beraber oldugu ve bakireligini önemsemiyorlar? Nedeni nedir? Biraz sacmalik degilmi?
bir türk erkegin türk esi veya kiz arkadasi oldugunda gecmiste cok iliskisinin olmadigina ve bazilarida bakireligine önem veriyorlar. Cok erkek arkadasi oldugunda ors. damgasi yiyor fakat yabanci kizla beraber oldugunda gecmiste kac erkekle yattigi / beraber oldugu ve bakireligini önemsemiyorlar? Nedeni nedir? Biraz sacmalik degilmi?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer