Tekrar beraber olmak istiyorum dedim eşim beni takmadı, sizce neden?

Dün beraber olduk yarım saat sonra falan gittim yanına bi tur daha bu sefer akşam ben istiyorum dedim, güldük vs duşa girdi çıktı. bi saat sonra da ben dışarıya çıkıyorum iki saate falan gelirim dedi 7 gibi gitti 11 e doğru geldi 10 a kadar bekledim baktım gelmiyor gittim duşumu aldım hiç bir şey söylemedim. Geldi oturdu suratıma bakıyor yarım saat kadar daha izlediğim şeye bakmaya devam ettim sonra kalktım uykum var dedim yatağa geçtim sonra geldi oda yattı uyuduk. Ben sırf onu istediğimi de belli etmek için söyledim ama takmadı resmen beni sinir etti. Benim isteklerimin bi önemi yok mu? Ben onu hiç reddetmedim. Ama şimdi zaten 3 güne regl olucam hiç yanaşmayı düşünmüyorum. Yorgunum işim var modunda gidip yatıcam haksız mıyım? Yorgun bile olsa gelip üzgünüm çok yorgunum telafi edicem dese bende canım değilim anlarım.
Tekrar beraber olmak istiyorum dedim eşim beni takmadı, sizce neden?
Cevapla