Çok güzel ten uyumunuzun olduğu ilk cinselliğinizi yaşadığınız eski sevgilinizi hemen unutabilirmisiniz erkekler? Ayrıldık ama kötü bi şekilde ayrılmadık oda bundan önce ayrılıp barışırdık ama olmadı bu kez ayrıldım ondan acaba beni düşünüyormudur? herşeyi ilk benle yaşadı şu an hiçbir iletişimimiz yok 1 hafta oldu ayrılalı
AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
11Cevap
Ten uyumu ve cinsellik sebebi ile geri dönse bu senin gururuna dokunmaz mı? Yokmu onda iz bıraktığın başka konu?
Onu çok seviyordum annesi gibi... Ve bunun farkındaydı ama kafası çok karışık bir insan gelecek kaygıları vardı bana sürekli nasıl para düşündüğünü söylüyordu ben san aen güzel evi arabayı alamayacaksam en güzel düşüğünü yapamayacaksam hiç olmasın diyordu bana beklememi söylüyordu bende tamam ozaman bitsin ben artık çok yoruldum dedim ve bitirdim ama numaramı silmemiş bide bu instagram hesabını hep gizli kullanırdı ama hesabını açık yapmış
Maddiyata takılan bir insan mısın?
Asla ben ona hep söylüyorum benim için paranın bi önemi olmadığını ben ondan hiçbişey istemiyorum ama o biraz gururlu sanırım düşüncelerini pek kimseye açmaz içine kapanık ayrılmadan önce bana biz seninle bi şekilde olacağız ama nasıl olur bilmiyorum dedi
Biraz değil gereksiz seviyede fazla gururlu. Sen maddiyata takılan bir insan değilsen eğer onun bu şekilde davranması yaşadığı tramvaların etkisi olabilir. Ailesinin maddi durumu onun çocukluk döneminde iyi değilse ve anne baba bu sebeple evde sürtüşmeler yaşamışsa, yaşıyorsa haytındaki insanı mutlu etmenin yolunun madsiyattan geçtiği düşüncesi olabilir. Bu senin anlatmanla düzelecek bir durum değil. Bir şekilde tekrar biraraya gelirseniz onu piskoloğa gitmesi için ikna etmen gerekiyor. Yoksa bu sorunlar sürekli olarak tekerrür etmeye devam eder
Tam aksine el bebek gül bebek büyümüş yani hiç zorluk yaşamamış. Askere gitti geldi benimle evlenmek istedi kabül etmedim okulum bitsin dedim sonra ben gideceğim er olacağım artık hiçbirşeyde hevesim kalmadı hiç olacağım dedi benden ayrıldı 2 hafta sonra tekrar yazdı yanlış kararlar verdim konuşalım dedi konuşmaya gittim ve bana şu an 3 tane iş yerine başvurduğunu o işlerin sonucu açıklanana kadar benimle normal bir şekilde konuşmak istediğini söyledi o süre zarfında onu beklememi istedi ama eğer o işlerden hiçbirine alınmazsa gideceğini söyledi ben burada beni bekletmesindeki amacı anlamadım demekki işe alınmazsa yine benden ayrılacak beni bırakıp gidecek diye düşündüm ozaman konuşmayı tamamen keselim dedim bana ben yanlış kararlarım korkularım yüzünden senin yanında duramıyorum ama senden
vazgeçemiyorumda dedi ertesi gün beni aradı bana sence psikoloğa gitmelimiyim diye sordu bende evet dedim ondan sonra 2-3 gün normal bi şekilde konuştuk ama konuşmamızda sadece sabah günaydın akşam iyi geceler bu kadardı ve bu beni günden güne bitiriyordu okadar üzülüyordumki bu durumda olmaktan belirsizlik içinde kalmak beni bitirmişti... 1 hafta önce onu aradım ve onunla artık konuşmak istemediğimi söyledim hep böyle şeyler söylüyordun zaten dedi sanki ben suçluymuşum gibi... Son kararınmı dedi evet dedim bundan sonra inşallah sorunlarını çözersin dedim sert bir şekilde bundan sonrası seni ilgilendirmez dedi yüzüme kapattı o gün bugündür konuşmuyoruz numarasını sildim ama o silmemiş
El bebek gül bebek büyütülmüş demek. Ya da sana söylenen bu olabilir mi? Bu bahsettiğin insanın piskolojik sorunları olduğu kesin. Ve muhtemelen dediğim gibi tramvaya dayalı sorunlar bunlar. Kendisi bile piskoloğa gitmelimiyim dediğine göre ya durumunun farkında ya da bu konuda 1den fazla kez uyarılmış. Piskoloğa gitse dahi sorunlarının çözüleceğinin garantisi yok. Bazen bir ilişki ya da insan için ne kadar zorlarsak zorlayalım birşeyler sürekli ters gider. Önemli olan mesajı almak, anlayabilmektir. Olayları akışına bırakıp duygularını rölantide tutman ve yaşadığın ilişkiyi, hatta kendini bile dışarıdan izleyebilmen gerekir. Bir dış göz olarak anlattıklarından sende ilişkisini güzel biryere getirmek için çırpınan ve gereken her türlü fedakarlığı yapmaya hazır bir insan görüyorum. Ancak bu yöntemlerle hiçbir zaman ilişkin istediğin duruma gelmez. Sorun sende değil onda ve birşeyleri düzeltmesi gereken o. O yüzden hayatına bak kendine odaklan. Olurda arar sorarsa geri dönerse aceleci davranma. Sen çırpınma bırak o çırpınsın. Dediğim gibi davranırsan çırpınacaktır da. Bahsettiğim şey sen kaç o kovalasın gibi taktik falan değil yanlış anlaşılmasın. Gayretinin eskisinden daha az olduğunu göstermen onun daha fazla gayret etmesine sebep verecektir
Okadar güzel anlatmışınızki... Çok objektif yaklaşmışınız gerçekten çok teşekkür ederim farkındalık yarattınız bazen kendimi suçlu hissettiğim oluyordu ama içimi rahatlattınız konuşmanızla 🙂
Rica ederim. Yardımcı olabildiysem ne mutlu bana
Haklı bir sebepten ayrıldıysak unutmaya çalışırım aklıma ara ara yine gelir ya denesem bile unutamam herhalde. 😂
Seviyorduda beni
Oda unutamamıştır merak etme hem daha 1 hafta olmuş.😂
Evet düşünüyodur. İlkler kolay kolay unutulmaz. Özel değilse sebebi neden ayrıldınız?
Onu çok seviyordum annesi gibi... Ve bunun farkındaydı ama kafası çok karışık bir insan gelecek kaygıları vardı bana sürekli nasıl para düşündüğünü söylüyordu ben sana en güzel evi arabayı alamayacaksam en güzel düğünü yapamayacaksam hiç olmasın diyordu bana beklememi söylüyordu bende tamam ozaman bitsin ben artık çok yoruldum dedim ve bitirdim ama numaramı silmemiş
Garip bir vaka. Zamanla fikirlerini değiştirmek yerine neden ayrılmayı seçtin?
Benimle bazı işleri kesinleşene kadar arkadaş gibi konuşmak istedi ama bu konuşmada sadece sabah günaydın akşam iyi geceler mesajından ibaretti durum böyle ilerledikçe ben üzülüyordum ve ne için beklediğimi bu bekleyişin sonunda güzel bişeyin olup olmayacağını kestiremiyordum onun umursamaz tavırları beni günden güne bitiriyordu ben aslında yine beklerdim beklemesinede neden beklemedim biliyomusun çünkü artık hiçbirşeyin eskisi gibi olmayacağını onun değişmeyeceğini onu bekledikçe benim üzüleceğimi bildiğim için vazgeçmek zorunda kaldım
Balık mı bu 1 haftada unutsun? Canı çekince döner geri
Herşeyi ilk senle yaşadı, peki sen herşeyi ilk onla yaşadın mı?
Canı çekince sana gelecek
1 haftada unutmamıştır merak etme
Unutmam asla hep aklımda ve orada kalır tadı
Cok zor
Nasil ayrilabildi ki
Ben ayrıldım
Sen neden ayrildin
Askere gitti geldi askerliği boyunca onunla hergün konuştum sonra bitirdi askerliğini benimle evlenmek istedi kabül etmedim okulum bitsin dedim sonra ben gideceğim er olacağım artık hiçbirşeyde hevesim kalmadı hiç olacağım dedi benden ayrıldı 2 hafta sonra tekrar yazdı yanlış kararlar verdim konuşalım dedi konuşmaya gittim ve bana şu an 3 tane iş yerine başvurduğunu o işlerin sonucu açıklanana kadar benimle normal bir şekilde konuşmak istediğini söyledi o süre zarfında onu beklememi istedi ama eğer o işlerden hiçbirine alınmazsa gideceğini söyledi ben burada beni bekletmesindeki amacı anlamadım demekki işe alınmazsa yine benden ayrılacak beni bırakıp gidecek diye düşündüm ozaman konuşmayı tamamen keselim dedim bana ben yanlış kararlarım korkularım yüzünden senin yanında duramıyorum ama senden
vazgeçemiyorumda dedi ertesi gün beni aradı bana sence psikoloğa gitmelimiyim diye sordu bende evet dedim ondan sonra 2-3 gün normal bi şekilde konuştuk ama konuşmamızda sadece sabah günaydın akşam iyi geceler bu kadardı ve bu beni günden güne bitiriyordu okadar üzülüyordumki bu durumda olmaktan belirsizlik içinde kalmak beni bitirmişti... 1 hafta önce onu aradım ve onunla artık konuşmak istemediğimi söyledim hep böyle şeyler söylüyordun zaten dedi sanki ben suçluymuşum gibi... Son kararınmı dedi evet dedim bundan sonra inşallah sorunlarını çözersin dedim sert bir şekilde bundan sonrası seni ilgilendirmez dedi yüzüme kapattı o gün bugündür konuşmuyoruz numarasını sildim ama o silmemiş
Sen kac yasindasin
Aklıma gelıyo arada
Unutmaz tekrar yazar