Libidom çok yüksek ama sevgilim yok çok üzülüyorum, ne yapabilirim?

Libidom çok yüksek, çok azgınım, sevgilim olsa onu her açıdan mutlu edebilirim, çokta bakılıyım, ama erkeklerle aram pek iyi olmuyo, ya sevilip, sevmiyorum ya da sevip sevilmiyorum, kendimi çok kötü hissediyorum. Farklı bi bakış açısı kazanmak için yazdım buraya da. Amacım yanlızca cinsellik değil. Sevilmek, duyguları dolu dolu yaşamak, her şey içimde kalıyor. Aşırı sevgi dolu bir insanım, yalnız ve kötü hissediyorum bazen.
Libidom çok yüksek ama sevgilim yok çok üzülüyorum, ne yapabilirim?
Cevapla