Kendimden tahrik oluyorum, keşke kendimle sevişebilseydim bu mümkün mü :D?

Kendimden tahrik oluyorum keşke kendimle sevişebilseydim bu mümkün mü :D?
Güncellemeler
+1 yıl
Kendimle sevişebilseydim ölene kadar durmazdım
Kendimden tahrik oluyorum, keşke kendimle sevişebilseydim bu mümkün mü :D?
Cevapla