Sevgilim benim için sevişmesek ayrılırdım demiş, ilişkimiz cinsellikten mi ibaret?

Sevgilimin telefonu bendeydi normalde bakmam ama gözüm kaydı biraz. Wp arama kısmına adımı yazdım benim hakkımda ne konuşmuş diye merak ettim. 2 tane çok yakın arkadaşı var onlarla grubuna vermese ayrılırım bu devirde evlenmeden olmaz diyen kız mı beklenir tarzı şeyler yazmış. Seks hayatı yoksa ben de yokum demiş bir de. Kafayı yemek üzereyim ona belli etmemeye çalıştım ama napıcam bilmiyorum. Çok ağırıma gitti. Ayrılmak istemiyorum ben onu seviyorum ya. Ne yapmalıyım?
Sevgilim benim için sevişmesek ayrılırdım demiş, ilişkimiz cinsellikten mi ibaret?
Cevapla