Eşimle en ufak şeyden kavga ediyoruz, ne yapacağım bu adamla?

Eşim benimle 3 haftadır ilişkiye girmiyor Ve ona dokunmamı istemiyor. En ufak şeyleri sorun ediyor. Mesela bi kaç gün önce kahvaltı da ayaktaydı , ayaktayken çayları dolduruver dedim oturuverdi. Ben telefonla bir şey yapıyordum bağırdı telefona bakacağına çayları doldur gibi.. böyle ufak tefek şeyleri sorun ediyor hep kendi haklı sanki beni deli ediyor. O tartışmadan sonra kalktı gitti başka bir yerde oturdu kahvaltı yapmadı ve bi kaç gün konuşmadı benimle. Bu adam ne yapmaya çalışıyor?
Eşimle en ufak şeyden kavga ediyoruz, ne yapacağım bu adamla?
Cevapla