Bu organ hastalığı virüs kapmalar falan neden kızlarda daha çok görülüyor?

Ya merak ettim pek bilgim falan yok, uzagim da cinsellik konulara - site sayesinde az cok bilgilendim ama fark ettim ki genellikle kizlarin organinda hastaliklar falan goruluyor iste enfeksiyondur mantardir vs sanirim bu siteye geldigimden beri en fazla bir iki erkekte gormusumdur gorduysem bu soruyu soran, yani bunun nedeni nedir acaba bilen var mi merak ettim🙏
Bu organ hastalığı virüs kapmalar falan neden kızlarda daha çok görülüyor?
Cevapla