Çok iyi sevişiyorsun diyen adama 'tecrübe' dedim bozuldu. Kötü bir şey mi demişim?

Geçmiş sevgililerimden biri ile konuştum geçen gün. Bana çok iyi sevişiyorsun sen dedi. Ben de tecrübe o dedim. Suratı düştü bozuldu. Bunu demen kötü oldu dedi. Güzel değil bu neden böyle diyorsun dedi. Ne var şimdi bunda?
Güncellemeler
+1 yıl
Yaşlanarak değil yaşayarak tecrübe kazanılır, zaman insanları değil armutları olgunlaştırır.
Güncellemeler
+1 yıl
İnsanlar gerçekleri neden kaldıramıyor!
Çok iyi sevişiyorsun diyen adama 'tecrübe' dedim bozuldu. Kötü bir şey mi demişim?
Cevapla