Hayatımda bir defa başıma geldi bu, o güne dek ten uyumunun abartıldığını hatta mümkün olamayacağını bile düşünürdüm. Bir küçük buse ile fark ettim diyelim. Çok kötü bir his ve o an her şey, bütün çekim, duygular, bir anda bitiyor.
Hissiyatlar mesela aranda ten uyumu olduğun kişiyi düşününce içim bir değişik olur böyle bir anda soğukluk kaplar içine buz gibi olursun daha sonra birden bir sıcaklık gelir hareketlilik hissedersin mesela avuçlarının içi terler daha sonrasında ayakların yerden kesilir birazcık karın ağrısı birazcık mide bulantısı birazcık kelebek olayı aşk ile aynıdır aslında eğer bir kişiye aşık olduğunu hissediyorsan o kişiyle büyük ihtimal aran da mükemmel bir ten uyumu vardır
Teninin kokusunu alabiliyosan ve kalp atışların hızlanıyosa, sesinle onun ses tonuna eşlik edebiliyosan ve tüm vücudun onu istemsizce istiyosa yani çekimin olduğunu hissediyosan yüzde 90 ten uyumu vardır. Hiç şaşmaz bu evladım. Yüzde 10 ihtimalle uyumsuzsunuz, tabi denemeden bilemezsin
bir araç bile alırken bayiye gidip , görüp test sürüşü yaptıktan sonra alıyorsun , 5 seneye kalmadanda satacam diye takla atıyorsun . bilmem anlatabildim mi?
Bence yok. Birbirimizi çok arzulamamıza rağmen başarısız, tatsız, keyifsiz olan cinsel deneyimim olmuştu. Söylem ya da gözlemlerle anlaşılabilen bişey değil bence.
Hayır bence yok karşı tarafın her hareketi belirleyici ve etkileyici oluyor belki o an bir kelimesi bile rahatsız eder soğutur insanı sevişmeden anlamak zor
Benim dr bir kız arkadaşım vardı yanağımdan öpse bile beni ereksiyona sokuyordu dudaklarının ısısı yetiyordu. oda benim öpüşümden deli etkileniyordu. ama bunu yakalamak çok zor ve aptal gibi evlenmedim onunla