Sevgilimin en yakın arkadaşıyla birlikte oldum çok pişmanım ne yapmalıyım?

Sevgilimle 2 yıldır birlikteyiz evlenmeyi düşünürken birden bire ortada bir sebep yokken benden ayrıldı ara verelim biraz dedi 2 haftadır ne arıyor ne soruyor. Dün sevgilimin arkadaşı arkadaşı aradı evine davet etti bir iki kadeh bişey içtik sabah yatağında uyandım. Birlikte olduk diyo hiç bir şey hatırlamıyorum. Çok pişman oldum vicdan azabı çekiyorum resmen sevgilime anlatmali miyim olanlari?
Sevgilimin en yakın arkadaşıyla birlikte oldum çok pişmanım ne yapmalıyım?
Cevapla