Lezbiyenim bir kıza aşık oldum bugün itiraf ettim bana seni üzmek istemem ama ben seni kardeşim olarak görüyorum dedi?

Lise son senem sınıflar karıştı kimse bir birini tanımıyo öyle tanıştık bu yıl hep beraberdik okulun başından beri bu gün bi patlama geldi dhskndjsjs paramız olmadığı için favori parkımızda buluştuk ortam çok romantikdi aslında.. üşüdüğünü söyledi ben ona sarıldım sonra aramızda; hep yanımda oldun seni çok seviyorum iyi ki varsın senden hiç ayrılmak istemiyorum gibi muhabbetler geçti sonra baya bakıştık bende öptüm daha sonra bende seni çok seviyorum, aşığım sana dedim sonra tüm her şey başıma yıkıldı yok yanlış anladın sen beni falan size yemin ederim biliyodu ben belli ediyorum her yerde lezbiyen olduğumu onunda bunu fark etmesi gerekirdi hem o kadar umut ver sonra hiç bişey olmamış gibi tekmeyi bas çok gururum kırıldı ya bide dalga geçiyo sen benim kardeşim gibisin sana öyle kendimi yakın hissediyodum falan. Aslında ben herşeyi mahvettim çok yalnızım şu an ne yapmam gerekiyo bilmiyorum bi tavsiyede bulunun :(
Güncellemeler
+1 yıl
Uzun oldu kusura bakmayın
Lezbiyenim bir kıza aşık oldum bugün itiraf ettim bana seni üzmek istemem ama ben seni kardeşim olarak görüyorum dedi?
Cevapla