Lise son senem sınıflar karıştı kimse bir birini tanımıyo öyle tanıştık bu yıl hep beraberdik okulun başından beri bu gün bi patlama geldi dhskndjsjs paramız olmadığı için favori parkımızda buluştuk ortam çok romantikdi aslında.. üşüdüğünü söyledi ben ona sarıldım sonra aramızda; hep yanımda oldun seni çok seviyorum iyi ki varsın senden hiç ayrılmak istemiyorum gibi muhabbetler geçti sonra baya bakıştık bende öptüm daha sonra bende seni çok seviyorum, aşığım sana dedim sonra tüm her şey başıma yıkıldı yok yanlış anladın sen beni falan size yemin ederim biliyodu ben belli ediyorum her yerde lezbiyen olduğumu onunda bunu fark etmesi gerekirdi hem o kadar umut ver sonra hiç bişey olmamış gibi tekmeyi bas çok gururum kırıldı ya bide dalga geçiyo sen benim kardeşim gibisin sana öyle kendimi yakın hissediyodum falan. Aslında ben herşeyi mahvettim çok yalnızım şu an ne yapmam gerekiyo bilmiyorum bi tavsiyede bulunun :(
Güncellemeler
+1 yıl
Uzun oldu kusura bakmayın
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer