Hep ilk buluşmada veriyorum, bu yüzden değersiz oluyorum. Ne yapmalıyım?

Nefsime yenik düştüğüm için sürekli her sevgilime ve flörtüme ilk buluşmada veriyorum bu yüzden de ilerisi olmuyor bana değer vermiyorlar haklılar belki ama ben kendime hakim olamıyorum ne yapmam lazım bu konuda lütfen bişey söyleyin çünkü çok sıkıldım bu durumdan
Güncellemeler
+1 yıl
Onlarla sevişirken veriyorum hep gerçi ilk buluşmada sevişmemem lazım ama olmuyor yapamıyorum bu yüzden hiç değerim olmuyor farkındayım
Hep ilk buluşmada veriyorum, bu yüzden değersiz oluyorum. Ne yapmalıyım?
Cevapla