Sizce hangisi daha doğru?
Birlikte
Ayrı ayrı
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Ben sevgilimle birlikte uyumayı her türlü tercih ediyorum, o olmadığında artık yalnız hissediyorum.
Ama eski çağlarda, ortaçağ avrupasında soylularda eşlerin ayrı odaları ve yatakları olduğunu biliyorum. Japonlarda bir dönem uzun süre karı ve koca aynı evde bile kalmıyormuşlar, adam kadının ailesinin evinde görüyormuş eşini uzun bir süre.
Kısaca kim nasıl rahat ediyorsa öyle yapsın, anormal değilsiniz.
Cevap
3Cevap
Çiftler niye evleniyor ki zaten. Evlenmeyince aynı yatak sorunu ortadan kalkar. İlla evlilik olursa aynı sandalyede uyusunlar awk
Evli çiftlerin nasıl daha çok rahatı olursa öyle
Neden ayrı yatacaklar
Gidip başka birilerinin koynunda uyumalı.
Ayrı ayrı uyumalı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?