1 yıllık evliyim eşimle birlikte olurken hep eski sevgilim aklıma geliyor, bunu ona söylemeli miyim?

1 yıl oldu evleneli, ilk gece bile eski sevgilim geldi aklıma sanki onunlaymışım gibi hissettim. Öylesine bir durum diye düşünmüştüm ilk başlarda, ama her ilişki de o geldi aklıma ve onunla ilişki yaşıyorum gibi hissediyorum. Eşime haksızlık yapıyorum gibi geliyor ama elimde olan bir şey değil ki, ister istemez o geliyor aklıma. Bunu eşime anlatmalı mıyım sizce?
Güncellemeler
+1 yıl
eski sevgilimi aradım, o da uzun zamandır aklımdasın dedi bu bir işaret mi?
1 yıllık evliyim eşimle birlikte olurken hep eski sevgilim aklıma geliyor, bunu ona söylemeli miyim?
Cevapla