Görücü usulü tanıştığım kıza bakire misin diye sordum, bakireyim sadece seviştim dedi. Bu dürüstlükle evlenilir mi?

Bir arkadaşın vasıtasıyla bir kızla tanıştırıldım. Kız 25 yaşında haliyle, biraz sohbeti ilerletince bakire misin diye sordum. Evet bakireyim dedi. Hiç mi bir şey yaşamadın diye sorduğumda, sadece seviştim dedi. Bu kadar dürüst bir kız bulduğum için şanslıyım sanırım. Zaten sevişmemiş bir kızı bulmak da imkansız gibi bir şey bu zamanda. Evlenilecek kız mı sizce?
Görücü usulü tanıştığım kıza bakire misin diye sordum, bakireyim sadece seviştim dedi. Bu dürüstlükle evlenilir mi?
Cevapla