Bakire değilim diye her sevgili olduğum kişiyle bir şeyler yaşamak zorunda mıyım?

Yeni sayılabilecek bir ilişkim var. Kendisini seviyorum ama henüz bir şeyler yaşamak için çok erken. Ondan öncesinde cinsellik yaşamıştım, bunu biliyor ve gelip bana "e zaten bakire değilsin, kaybedeceğin bir şey yok ne var yani cinsellik yaşasak?" dedi çok şaşırdım. İyi de bakire değilim diye bir şeyler yaşamak zorunda mıyım, doğru zamanı bekleyemez miyim dedim. Bu sefer ben böyle diyince bozuldu. Sen beni istemiyor musun diyo. Off bunaldım illa hemen bir şeyler yaşamak zorunda mıyım ya?
Bakire değilim diye her sevgili olduğum kişiyle bir şeyler yaşamak zorunda mıyım?
Cevapla