Erkekler seviştikleri sevgilisiyle evlilik düşünürler mi?

Seks olmadan ön sevişme ya da yüzeysel sevişme diyelim.. Ben bakireyim ama neden seviştin madem demeyin. Bununla da gurur duymuyorum. Bu toplumsal dayatmalar olmasa kendi psikolojim sonrasında bu durumu kaldırsa , bu şekilde yetiştirilmemiş olsam sevdiğim insanla yapmak isterdim. 25 yaşındayım ve ilk kez biriyle bu kadar yakınlaştım. Zaman zaman kendimi kötü hissediyorum ki bu zamana kadar mastürbasyon bile yapmamış bir insanım. Hayatımda ki insanda 26 yaşında işini gücünü eline almış. O da eğitimli kendini geliştiren bir insan bende öyleyim ve hayatımı belirleyecek olan KPSS’ye hazırlanıyorum. insan düşünmüyor değil. Acaba ben istediğim şeyi sınırlı ölçüde yaşıyorum ama ciddiyetsiz biri olarak mı gözüküyorum diye. Kendisi daha önce cinsel ilişkisi olmuş bir insan. Benden öncesinde yaşadığı beni ilgilendirmez ama acaba kendim için kötü bir profil mi çiziyorum? Ciddi düşünmesine engel mi oluşturur? Hayatımın aşkını bulduğuma inanıyorum.
Erkekler seviştikleri sevgilisiyle evlilik düşünürler mi?
Cevapla