Sevgilimle aram çok kötü ama kızlığımı aldı napıcam barışmalı mıyım?

bana yalan söylüyodu aramıyodu sorra benim en yakın arkadaşımla beni hiç çağırmadan gitti otogara aldı arkadaşım saatlerce onu bekledi sırf beraber buluşmak için yaptılar ben baya küfür ettim kardeşim falan dedim beni o kadar ağlattılarki yurtta kalıyoruz küsmedim arkadaşım zorla gönlümü aldı yani güvenmiyorum içimde kin var ona ama yinede konuşuyorim ama o sevgilim olanla napcam bilmiyoorum evlenmek zorunda benle yaptı bi bok ortada kalamam
Sevgilimle aram çok kötü ama kızlığımı aldı napıcam barışmalı mıyım?
Cevapla