Nişanlım nasılsa evlenicez ilişkiye girelim diye ısrar ediyor, ben olmaz diyorum. Hangimiz haklı?

Tamam evlenicez ama, belki kötü bir şey olacak, belki ayrılık olacak. İnsanlar düğün günü bile tartışıp ayrılabiliyor. Ben de bunu ona söylüyorum bana kızıyor. Olmaz bir şey gel birlikte olalım senin olayım diye ısrar ediyor. Ne yapacağımı şaşırdım, evlenmemize daha 1 yıl var.
Güncellemeler
+1 yıl
Sizce ilişki yaşamalı mıyız?
Güncellemeler
+1 yıl
çok ısrar ediyor sanırım bu hafta sonu yaşayacağız
Nişanlım nasılsa evlenicez ilişkiye girelim diye ısrar ediyor, ben olmaz diyorum. Hangimiz haklı?
Cevapla