Sevilmeyecek hiçbir özelliğim yok ama bana bağlanmıyorlar ve çok kolay ayrılıp hemen unutup başkasını buluyorlar.
Ama çevremde ne kadar ayrılan sevgili gördüysem hepsi bir süre sonra barışmak istiyor unutamıyor bağlanmış oluyor. Nedense bir tek benimkiler bağlanmıyor.
Yahu anlamıyorum, kimle çıktıysam evlenme teklifi aldım bazısının ailesiyle tanıştım. Hiçbir kötü yanım yok gayet düzgün ahlaklı ve uyumlu biriyim. Ama çok çabuk vazgeçiliyorum.
Mesela bir tanesi kendinden büyük çocuklu dul bir kadınla beni aldatmaya başlamış benim haberim yok, bana kötü, soğuk ve ilgisiz davranmaya başladı. Resmen ben onu terkedeyim diye uğraştı. Ayrıldık eski sevgilileri onu aldattığı halde ardından helak olan adam benden ayrılınca hiç tınlamadı bile gram üzülmedi adam. Çıktığı kadının bunun parasını yediğini duydum basbaya pahalı hediye olmazsa barışmıyormuş herşeyini buna aldırıyormuş.
Sonraki çıktığım da evlenme teklif etti ailesine de söylemiş ailesi başka kızı istemişler benden hemen ayrıldı. Kız eğitim ve kariyer olarak da yetersiz. Yani aralarında uçurum var.
Sonraki çıktığım da benden sudan bir sebeple inat edip pat diye ayrıldı ben özür diler diye bekledim o ise hiç boş durmayıp tezgahtar bir kızla çıkmaya başlamış bu arada ben kariyerli biriyim yani. Ben bakireyim ama çıktığı kız kaç kişiyle yatmış adı çıkmış bir kız.
Ben artık bu erkekleri anlamıyorum. Bağlanmaları için ahlaksız mı olmamız lazım? Paralarını mı yememiz gerekiyor?
Niye erkekler kendileriyle eşit özelliklerde biri yerine böyle birini tercih ederler. Yani diğerinin seni paran için istediğini göremiyor musun? Ben nerde hata yapıyorum?
Ama çevremde ne kadar ayrılan sevgili gördüysem hepsi bir süre sonra barışmak istiyor unutamıyor bağlanmış oluyor. Nedense bir tek benimkiler bağlanmıyor.
Yahu anlamıyorum, kimle çıktıysam evlenme teklifi aldım bazısının ailesiyle tanıştım. Hiçbir kötü yanım yok gayet düzgün ahlaklı ve uyumlu biriyim. Ama çok çabuk vazgeçiliyorum.
Mesela bir tanesi kendinden büyük çocuklu dul bir kadınla beni aldatmaya başlamış benim haberim yok, bana kötü, soğuk ve ilgisiz davranmaya başladı. Resmen ben onu terkedeyim diye uğraştı. Ayrıldık eski sevgilileri onu aldattığı halde ardından helak olan adam benden ayrılınca hiç tınlamadı bile gram üzülmedi adam. Çıktığı kadının bunun parasını yediğini duydum basbaya pahalı hediye olmazsa barışmıyormuş herşeyini buna aldırıyormuş.
Sonraki çıktığım da evlenme teklif etti ailesine de söylemiş ailesi başka kızı istemişler benden hemen ayrıldı. Kız eğitim ve kariyer olarak da yetersiz. Yani aralarında uçurum var.
Sonraki çıktığım da benden sudan bir sebeple inat edip pat diye ayrıldı ben özür diler diye bekledim o ise hiç boş durmayıp tezgahtar bir kızla çıkmaya başlamış bu arada ben kariyerli biriyim yani. Ben bakireyim ama çıktığı kız kaç kişiyle yatmış adı çıkmış bir kız.
Ben artık bu erkekleri anlamıyorum. Bağlanmaları için ahlaksız mı olmamız lazım? Paralarını mı yememiz gerekiyor?
Niye erkekler kendileriyle eşit özelliklerde biri yerine böyle birini tercih ederler. Yani diğerinin seni paran için istediğini göremiyor musun? Ben nerde hata yapıyorum?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer