Fuckbodyim 3 gündür görüşelim demiyor normal laflıyorız normal mi?

Yılbaşında ve öncesinde baya buluştuk. Evet biraz dinlenelim artık ara verelim yorulduk falan dedik bencede dinlenmeliydik ama 4. gün bugün. normal baya mesajlaşıyoruz gün içinde ama gelcem gitcem demiyor hiç. Açıkcası ben çağırmak istemiyorum şu an bi içten kuruldum. Bu süreçte birbirimizden başka kimseyle görüşmeyeceğimize söz vermiştik yine de başkasıyla da görüşüyor olabilir mi?
Güncellemeler
+1 yıl
Zaman geçtikte iyice sinir oldum şimdi bugün niye gelmedin yazayım direkt? Konuşamadık 5 6 saattir
Fuckbodyim 3 gündür görüşelim demiyor normal laflıyorız normal mi?
Cevapla