Nöbete kalan doktorun odası girip, yakınlaşmak istiyorum. Tehlikeli mi?

Şimdi maalesef kendisi evli ve çocuklu. Bir kaç hafta sonra Hastanede kalıcaz. Ameliyat durumları falan kendiisi Dr öğretim üyesi. Öğrencileri falan oluyor. Yanında hep asistan acaba yanında yine asistan olur mu nöbeteyken 😔 yalnız olsun istiyorum gömlek giymeyi düşünüyorum hafif açarim önünde ay fantazileril bitmiyor çok etkiledi bakışlarıyla elimde değil 😂
Güncellemeler
+1 yıl
Öf Ahlak bekçileri geldi yine, işinize bakın burada ahlak bekçiligi yapım diye sormadım karışmadan yardım edin sonuçta orta da taciz yok, zorlama yok ikimiz de razıyız o kapılarını hep açıyor bana bende giriyorum.
Nöbete kalan doktorun odası girip, yakınlaşmak istiyorum. Tehlikeli mi?
Cevapla