Sevgilim çoğu erkeğe göre anlayışlı, seviyor beni gözlerinden hareketlerinden arkadaşlarıyla tanıştırmasından, gelecek hayallerinden bahsederken beni de katarak plan yapmasından belli buna eminim. Üniversite öğrencileri olduğumuz icin öğrenci evlerinde kalıyoruz çoğumuz o yüzden onun evine girip çıkıyorum bu kadar tamam ama ileri seviye o olaydan istemiyorum sonrasında ayrılık olursa kendimi çok kötü hissederim. üniversite son sınıf kendisi bana geçenlerde bunu istediğini bunun da aşkın içinde olduğunu söylüyor. üniv zamanlarımızı güzel geçirelim istiyorum dedi. Ben o olmadan da birbirimizi seviyorsak ilişkide sorun olmayacağını söyledim o da ‘kafa yapımız aynı değil işte benim icin sevgiliysek o da olmalı ama senin için önemsiz bir konu bu sorun oluşturacak ve ellerimden kayıp gidecekmişsin gibi hissediyorum dedi bunu demesine şok oldum belki de ben yumuşak huylu ters yapmayan kolay ikna olan biri olduğum icin ikna olmam icin böyle bir cümle kurdu belki de bilmiyorum gerçekten seviyorum o da hep beni mutlu ediyor halleri tavırları çok düzgün ama benim icin ciddi bişeyler olmadan istemediğim bişey sırf bu yüzden de güzel giden ilişkimiz aşkımız bitsin istemiyorum tek problemimiz bu ve o bunu büyütüyor ilişkinin içinde bu da olmadan olmaz diyor tek bir şeye bağlamak doğru değil diyorum burada çatışıyoruz ne yapmalıyım?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
hayatındaki insanın sana her daim anlayışlı davranması , arkadaşlarıyla tanıştırması , gelecek hayallerine seni de dahil etmesi hoş detaylar ancak sadece detay.
iraden dışında bir şeylere zorlandığın an işler yolunda gitmiyor demektir.08 Yorumla- +1 yıl
Teşekkür ederim çok güzel söylediniz. Ne yapmalıyım güzel bir dille mi bu konuyu en başından detaylıca konuşmalıyım yoksa sert bir tavırla mı öyle de iş kavgaya gider mi bilmiyorum
- +1 yıl
Erkekler hormonlarıyla kadınlar duygularıyla yaklaştığı icin ben ona oha ya sen nasıl insansın ne diyorsun gibi ters çıkışmadım ama ısrar da sevmiyorum haksız mıyım sizce
- +1 yıl
Sihir bozuldu derken anlamadım
- +1 yıl
İstegi icin diyorsunuz sanırım anladım
- +1 yıl
O konuşmadan sonra vakit geçirdik yemek yemeye gitmiştik anlayışlıydı ısrar edici davranmadı ama o anlattığım konuşma sinirimi bozdu konuyu açıcam bir sonraki görüşmede
En İyi Cevaplar
+1 yılDüşüncelerinde sonuna kadar haklısın, çok delikanlıysa sevdiğine sahip çıkar insan cinsellik düşüncesinde olmaz ve zamanı geldiğinde evlenir. Sevgililik varsa bu da olmalı kısmı ise tamamen yanlış, böyle birsey yok , yıllarca sevdiğini bekleyen insanlar var. Kafa yapınız ters değil sadece seni buna ikna etmek istiyor son yılı ve diğer kızlara yönelik böyle girişimlerde bulunabilecek biri değil sende naif bir insansın, bundan dolayı üniversitede cinsellik yaşamak istiyor , üniden seks yapmadan gitmek istemiyor. Mezuniyet sonrasında da sen yoluna ben yoluma diyecek. Senin içinde önemsiz bir konu değil, hatta çok önemli bir konu doğal olarak sen sadece doğru zamanda olmasını istiyorsun hepsi bu. Şimdiye kadar seks yapmadan süregelen ilişkinizde, üniversite zamanları onun için güzel gecmediyse, zaten hemen bırak. Yani seninle sevgili olarak geçirdiği halde bu dönemleri, güzel bulmuyor. Güzel bulması için seks olması gerekiyor. O zaman buradan ne anlıyoruz, ben seni sevgi aşk olarak görmüyorum, seni sadece bir gün ulaşmaya çalıştığım seks yapabilme noktası olarak görüyorum demektir. Söylediği ifadeler seni duygusal ve psikolojik olarak etkilemek ve kandırmak. Gerçekten senin gibi ender rastlanan bir insana ve ender rastlanan bir sevgiye yazık ediyor. Son cümle ve konunun özeti şu, bu kişi seni ve sevgini maalesef haketmiyor. Samimiyetimle ve dostça söylüyorum. Lütfen hiç bir ifadesine aldırış etme ve ayrıl.
11 Yorumla- +1 yıl
Değerli bildiğin için çok teşekkür ederim. Umarım yardımcı olabilmişimdir
Kısaca demişki, eğer seni s*kersem bana mecbur kalırsın.
Artık seni idare etmekten yoruldum bıktım. Biran evel kızlığını bozayım ki bana mrcbur kal. Ben senin peşinde değil sen benim peşimde koş. Demiş
Sötlediklerini irdelersen bilinç altında bu düşüncenin yattığını anlarsın.
O çocuk sana göre değil. Bitir bu ilişkiyi05 Yorumla- +1 yıl
Ya bir de çok ikna edici konuşuyor insan durduk yere kendini suçlu hissediyor üniversitedeyiz diye bir şeyler yaşamak zorunda mıyız? Anlamadım ben ileriye gitmeden de bir birliktelik olabilir başlarda istemiyorsan zorlamam demişti rahat etmiştim şimdi buna başladı
- +1 yıl
Of gerçekten moralim alt üst oldu başlarda böyle değildi her şey güzel başlamıştı her şey sonradan mahvolmak zorunda mı :/
- +1 yıl
Çok haklısınız tüm yorumlarınız icin teşekkür ederim yakın bir zamanda bu konu hakkında konusucam ne zaman görüşürsek
Gizli Üye(25-29)+1 yılSenden ayrılacak insan seni bozduktan sonra da ayrılır bumu sizi birbirinize bağlayacak saçmalığa bak. Sevişme falan tamam ama ileriye gitme
046 Yorumla- +1 yıl
Ya bir de diyor ki evlendikten sonra mı olacak ne heyecanı kalıyor ben üniv son sınıfta sevdiğimle heyecanlı yaşamak istiyorum. Öyle peş peşe seri konuşuyor ki dilim tutuldu
Cevap sahibi+1 yılSaçma sapan konuşmasın be evlendikten sonra nasıl ne heyecanı kalacak. Benim de sevdiğim adam var evlenmeden sana elimi sürmem ya Allah korusun bişey olursa ayrılırsak ya da bana bisi olursa sen ömür boyu öyle nasıl yaşayacaksın sonuçta bi evliliğin bi hayatın olacak diyo. Seni düşünen seni gerçekten seven adam bunu söyler gözü bel altında olmaz
- +1 yıl
Kesinlikle teşekkür ederim görüşün icin. Nasıl bir tavırla konuşmalıyım ne demeliyim peki bu konuyu bir sonraki görüşmemizde açıp netleştirmek istiyorum hala ısrar edecekse birbirimizin zamanını çalmayalım veya dediklerime hak verecekse o şekilde devam edelim diye
Cevap sahibi+1 yılDirek net tavrını koyacaksın. Beni bel altım için heyecan olarak görüyorsan görme bu şartlarda beni değil benimle ilişkiyi seviyorsun benimle cinselliği seviyorsun olarak anlarım ben diceksin. Ben istemiyorum bunun için ayrılacaksan zaten sevmediğini bunun için benimle olduğunu anlarım. Yok ben böyle de devam ederim diyorsan eyvallah ama illede olacak diyorsan ben yokum diyeceksin
- +1 yıl
Yani bir arkadaşım söyle de demişti ‘güzel vakit geçiriyoruz birbirimizi seviyoruz ama ciddi bişeyler olmadan ben bu durumu istemiyorum’ böyle yumuşak dille konuşmayayım yani
Cevap sahibi+1 yılUfak şeyler yaşanabilir öpüşme sevişme gibi ama ilişkiye girmek büyük sorumluluk. Seni aldatsa bile ona mecbursun gibi bişey olacak. Hadi seni bıraktı gitti diyelim ne yapacaksın. İsteyerek benimle beraber oldun benim bi suçum yok dese ailene durumu nasıl açıklayacaksın. Seni oraya güvenip okumaya gönderdiler demezler mi bize nasıl böyle Bi utanç verici durumu yaşattın diye. Veya hayatına ondan sonra kimse girmeyecek mi nasıl ben bakire değilim diyeceksin bunlar hep sorun ve bunları hep sen kadın olduğun için düşünmek zorundasın erkeğin umruna gelmez yapar bırakır gider sen kendi namusunu düşünmezsen başkası hiç düşünmez
Cevap sahibi+1 yılYumuşak dille konuşmuşsun ben istemiyorum demişsin anladı mı hayır? Demek ki sert dille tavrını koyman Lazım ki kararlı olduğunu görsün ve seni zorlamasın
- +1 yıl
Ben ona senin dediğin gibi yukarda yazdığın gibi açıklamadım hiç hani istemiyorum falan dedim gerçekten dediklerin çok doğru altına imzamı atarım bu dediklerinden bahsetmedigim icin iknaya devam ediyor erkekler her şeye hormanlarıyla yaklaşıyor bunu düşünen yok
Cevap sahibi+1 yılDüğününe 2 gün kala ayrılan var sizin daha ortada hiç bi ciddiyet yok çocuk uçkuru peşinde oh ne ala memleket
- +1 yıl
Ya mesela espriyle kendi erkek arkadaşlarının bu konuyla alakalı bir espriyi anlattı güldü arkadaşlarından etkileniyor herhalde evlenmeden olmaz cümlesi onlara o kadar komik geliyor ki hiç ciddiye almıyorlar
Cevap sahibi+1 yılYa benim sevgilim kendisi bana evlenmeden dokunmam dedi neresi komik bunun bu nasıl Bi saçma düşünce. 18-20 yaşında velet olunca böyle oluyor işte. Yaşıtlarınla değilde kendinden büyük olgun insanlar al hayatına. En azından aranızda 3-5 yaş olsun ki senden olgun düşünüp seni istemediğin saçma sapan şeylere zorlamasın. Ayrıca senin evinde falan ne işin var ucuzlaştırma kendini. Zaten böyle basit olursan evine girer çıkarsan seninle bi ciddiyet düşünmez ki
- +1 yıl
O 23 ben 21. Ya başta pek gitmek istemedim ama arkadaşlarıyla tanıştırdı evde toplandık 9-10 kişi sonra zamanla arkadaşlarıyla evde toplanmaya başladık hepsi birbirinin evine giriyor çıkıyor okey oynuyoruz onun icin de normal bir şey kızlı erkekli yani hepsi son sınıf
Cevap sahibi+1 yılSaçma şeyler yapıyorsun evine girer çıkarsan tabi yatmak ister
- +1 yıl
Sevişme falan tamam ama ileriye gitme diye yazmışsın ilk yorumda öyle bişey de yapmadan evine gitmek sorun mu
Cevap sahibi+1 yılSevişme dediğim şey öpmek sarılmak dokunmak falan evine gidebilirsin aslında abartı bişey de yok ama bunu sürekli yapma, yapma ki bi ağırlığın olsun her çağırdığında gidersen her bu konuyu açtığında yumuşak hayır dersen o uzadıkça uzar. Sen hayır dediğinde fikrine saygı gösteren insan seni seviyordur. Israr eden değil. Bende sevgilimle belli başlı şeyler yaşıyorum ama aşkım ben bunu istemiyorum yapmayalım dediğim an asla surat yapmadan tepki göstermeden bana saygı duyup tamam bebeğim diyo olması gereken de bu zaten
- +1 yıl
Kesinlikle haklısın zaten böyle düşündüğüm icin sık sık gitmiyorum en son gittiğimde bi arkadaşı ve sevgilisi vardı beni görmek istemişler beraber oturduk çay falan demlediler bu şekilde geçti
Cevap sahibi+1 yılBen söyleyeceğimi söyledim gerisi sana kalmış
- +1 yıl
Dediklerini göz önünde bulunduracağım teşekkür ederim zaman ayırdığın icin
Cevap sahibi+1 yılYa sevgilime ağzımla sordum adam 29 yaşında artık neyi nasıl yapacağını belirlemiş olgunlaşmış. İnsan sevmediğine mi dokunur ilişki ister dedim. Seni sevmeseydim sana cinsel gözle baksaydım ne yapar eder ikna ederdim sırf onun için uğraşırdım ama ben seni seviyorum ve sana dokunamam geleceğini 5 dakikalık bi heves için yakamam nasıl olsa evlenicez ve o zaman tamamen benim olacaksın ne gerek var bunu erkene çekmeye dedi. Sen düşün artık bi erkeğin fikri buysa
- +1 yıl
Senin sevgilin baya olgun ve çok düşünceli
Cevap sahibi+1 yılErkekse hepsi erkek hepsi hormonuyla düşünüyor. Ama hormonu kadar sevdiği kadını da düşünmek zorunda. Dokunup kullanmak o kadar basit bişey mi karşıdaki ne halde olur diye de düşünmek zorunda.
Bu konuda sevdiğim adam çok düşünceli çok şükür ki- +1 yıl
Başta böyle değildi keşke böyle çıkmasaydı çok üzgünüm
Cevap sahibi+1 yılNe kadardır birliktesiniz
- +1 yıl
4 ay
Cevap sahibi+1 yıl4 ayda kizligini isteyen birine çoktan tekmeyi basman lazımdı
- +1 yıl
Yeni başladı öncesinde böyle bir şey olmadı benim şok olduğum noktada bu dün oldu bu sorun
- +1 yıl
Güncelleme gireyim şok oldum bu akşam 20.00 gibi ayrıldı
- +1 yıl
Bu konudan mı diye düşündüm yanımdayken seviyorum ama ayrıldığın an bende kopuyo orası bunu demek istemezdim seni üzmek istemezdim ama 1-1.5 haftadır çok düşündüm dedi bu bi erkek yalanı mı yoksa başlarda seviyordum ama şu an üzgünüm sevemiyorum seni de üzmek istemiyorum dediği doğru mudur sence
Cevap sahibi+1 yılArtık sevemiyor çünkü ilişkiye girmeyecegini anladı. Çünkü seni yatmak için yanında tutuyordu
- +1 yıl
Senin de erkek arkadaşın olduğu icin nokta atışı yorumlar yaptığın icin sormak istedim. Dün sabaha karşı 5.18’de aradı 1 saat konuştuk ve daha 12 saat geçmeden geleyim mi buluşalım dedi ayrıldı düzgün konuştu baya da konuştuk ama çok üzüldüm bu kadar hızlı olmasını beklemezdim ilk zamanlar seviyordum sen şehir dışına çıktığında çok özledim ama sonradan kopukluk oldu mesela üç gündür neden hiç konuşmadık? Dedi ya ben kendimi suçlar oldum böyle diyince. Üzülmeyeyim mi gerçekten kötü hissediyorum :(
- +1 yıl
Arkadaşlarımla paylaşmazdım ilişki iki kişi arasında yaşanır diye ama bugün ilk kez sordum hepsi seni sevdiği için bana hak verdiler uzatmak istemedim 1-2 sene geçse daha mı iyi olurdu hayır dedi inanmıyorum o mu asıl sebep dedim hayır onunla ilgisi yok dedi
Cevap sahibi+1 yılEvet demesini beklemiyordun heralde dimi? Hangi erkek bana vermediğin için ayrıldım senden der ki? Yok işte kopukluk oldu yok soğudum yok mesafe bilmem ne. Ben sevdiğim adamla aylardır mesafe ilişkisi yaşıyoruz 2 ayda bir ancak görüşüyoruz ne yani bunun için ayrılalım mı. Uzaklık nefsi için sevenedir. Zira ayrılığı bilmez Allah için sevenler... Senin sevgilinde seni uçkuru nefsi için sevmiş ki bunu bahane etmiş. Sakın üzülme. 4 ayda seninle yatmak isteyen bi pislik. Sana dokunmaya kiyamayacagi yerde böyle şeyler düşünen biri için sakın üzülme. Abi benim sevdiğim adam var ya sarılırken bile sana sarılıyorum ama lütfen farklı niyet algılama kokun üzerime siniyor özleyince sen kokuyorum diyo ya. Böyle seviyor sen düşün
- +1 yıl
Ya çok ağlayasım geldi ama benden yana bir suç olmadığını görünce vicdan rahatlaması mı bilmiyorum ağlayamadım. Neyse eve geldim 9’da saat 1’de aradı biraz zaman geçti açtım napıyosun dedi iyiyim sen dedim bende iyiyim her şey yolunda mı dedi evet niye? Dedim sormak istedim dedi evet iyiyim iyi geceler dedim iyi geceler dedi kapattık böyle aramasına ne gerek vardı? Bir de kesinlikle dediğin gibi mi bilmiyorum yanımdayken bana aşık aşık bakan o kadar kararlı bi şekilde oturuyordu ki karşımda keşke hiç başlamasaydık çok üzgünüm bu konuda senin sevgilin gerçekten çok iyi nazar değmesin diyeyim
Cevap sahibi+1 yılÇünkü o benim sadece sevgilim değil. Eşim olacak insan. Beni ve geleceğimizi düşünerek hareket ediyor. Sende artık aşık aşık bakıyordu deme. Aşık olsa hem öyle bişey istemezdi hemde ayrılmazdı
- +1 yıl
6 senedir bir ilişkim olmadı en son olduğundan sonra böyle terk edilmek çok üzdü keşke hiç olmasaydı olur gibi olup olmaması da üzücü ama ona alıştım yıllardır şimdi kendine bağlayıp da özlemek üzücü insan birinden güzel cümle duymak istiyor çok yalnızdım uzun zamandır pandemide falan çok sıkıntı çektim onunla buluşurken hazırlanırken mutlu oluyordum arıyordu gece konuşuyorduk mutlu oluyordum bunlara alışmak zorunda olmak üzücü keşke hiç başlamasaydı
Cevap sahibi+1 yıl3 gün sonra arayıp özledim falan diyecek. Senin boşluğa düşmeni istiyor. Sana onsuzlugu yaşatıp böyle istediğine ikna etmeye çalışacak. 3 gün sonra yazıp ya ben işte seni seviyordum da sen isteğime hayır diyince beni sevmediğini düşündüm o yüzden gittim falan diyecek. İşte ilişki olursa birbirimize bağlanır ayrılmayız falan filan. Bak buraya yazıyorum
- +1 yıl
Ama çok net konuştu ve şu ana kadar görüşmelerimizde hiç bu kadar sevmediğini hissetmemiştim. Yolda kalırsın bişey olur ileride erkek arkadaşınla fikir almak istersin yazabilirsin dedi güldü ya sinirim bozuldu. Benim evimin buraya geliyordu beni almaya son kez geliyorum bu semtle de vedalaşayım dedi. Sarılırken de baya sıkı sarıldı seni aldığım yere teslim edeyim dedi eve gidince de vardın mı yazdı. Yani çok net konuştu arkadaşlarına da anlatmış onlar da güya beni sevdikleri için üzülmemi istemezlermiş ona hak vermişler sanki cidden bitti gibi bi ilişkide problem olur küslük olur biraz zaman geçer öyle biter şok oldum ben gerçekten sindiremedim aramaz bence ya keşke arasa da ben Onu süründürsem
Cevap sahibi+1 yılYa cidden sinirleniyorum şöyle yorumlar okuyunca. Arkadaşım neyin kafasını yaşıyorsun. Adam seninle yatmak istemiş vermeyince de ayrılmış sence senin onu süründürecek profilin var mı onun gözünde. Sana yatacak kadın gözüyle bakıyor ne sürünecek allahım yarabbim ya
- +1 yıl
3 gün sonra arayacak dediğin icin dedim açmıcam etmicem kandırcam anlamında
Cevap sahibi+1 yılArasa da gene aynı niyetle arar kendini üzmüş olursun uzak dur düşünme zaten senin için hayırlı biri olsaydı veya seni gerçekten düşünen sana değer veren biri olsaydı sana dokunmaya korkardı
- +1 yıl
Evet bu şekilde kendimi teselli ediyorum şoka girdim ama gerçekten sevseydi bırakmaya kıyamazdı en azından ara verelim derdi direkt ayrıldı
Cevap sahibi+1 yılBi ilişkide ara verelim demekte çok saçma geliyo bana. Ne o yıllık izne falan mı çıkıyorsun o yüzden artık kendini yıpratma daha iyilerine layıksın
- +1 yıl
İşte 6 yıl sonra ilk kez ilişkim olmuştu hala şaşkınlık içerisinde olduğum icin böyle düşündüm bi anda güzel severken karşındakinin seni terk etmesi koyuyor hem de bir anda teşekkür ederim dediklerin için
Cevap sahibi+1 yılTakip attım sana konuşma ihtiyacı duyarsan konuşcak dinlicek kimse olmazsa yazabilirsin bana
- +1 yıl
Canımsın çok teşekkür ederim hesabını kaybetmemek adına şimdi yazıcam
- +1 yıl
Xper seviyemden dolayı mesaj gönderemiyorum ama
AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
2
Cevap
3Cevap
İnanma kardeşim etrafına bak senin gibi çok kızlar var hepside hüsran oldu neredeyse
05 Yorumla- +1 yıl
İlk zamanlar istemediğin bir şeyi zorla yapmam merak etme dedi şimdi böyle demesine şok oldum
- +1 yıl
Ya bu sevgililikte olması gereken bir şey mi bence değil
- +1 yıl
Sağol ya😂
Tp ed soru kalkabilir
13 Yorumla- +1 yıl
Anlamadım neden
Gizli Üye(30-35)+1 yılİstemiyorsan yapma. Erkeklerin lafına güven olmaz
01 Yorumla- +1 yıl
Ya kız peşinde koşturan biri değil karakteri düzgün arkadaşları tarafından çevresinde saygı duyulan sevilen ters bir hareketi olmayan anlayışlı birisi ama bu konuda neden böyle çok üzüldüm
Cinsel Yaşam konusunda 2,1b cevap paylaştı. Sen korkuyor musun
029 Yorumla- +1 yıl
Ben istemiyorum böyle bir şey
- +1 yıl
İşte çok ilerisini istiyor sorun bu
- +1 yıl
Sarılmak öpüşmek bunlar olabilir şeyler ama onun istediği işte daha ilerisi
- +1 yıl
Böyle bile demiyor bildiğin ilerisini istiyor ya
- +1 yıl
Bunu yaptıktan sonra mı istemez
- +1 yıl
Ama o an icin değil ilişkide genel olarak bunu istiyor inatla devam eder mi sence
- +1 yıl
Kesinlikle haklısın sanırım kolay ikna olan biri olduğum icin ikna olurum zannediyor laf cambazlığı yapıyor neymiş ben ellerinden kayıp gidecekmişim düşünce yapımız Farklı olduğu icin ne alakaysa
- +1 yıl
Sorun bu işte yıl bile değil 4 ay
- +1 yıl
Bir erkek olarak böyle düşünüyorsun dimi haksız olduğunu
- +1 yıl
Yani neymiş üniversite bitiyormuş birkaç ay sonra iş hayatına girecekmiş üniversitede heyecan dolu yaşamak istiyormuş benimle çok saçma değilmi
- +1 yıl
Daha 4 aylık insanla instagrama foto atmazken 4 aylık insanla ilişkiye mi girilir
- +1 yıl
Yok girmicem ama konu en son çözüme kavuşturalım diyip öyle kaldı bi yerde oturup bunu ciddi konuşcam artık
- +1 yıl
Teşekkür ederim zaman ayırdığın icin
- +1 yıl
Çok teşekkür ederim
Cinsel Yaşam konusunda 3,5b cevap paylaştı. Niyeti bozmuş
05 Yorumla- +1 yıl
Of ya
- +1 yıl
Evet bir de ben normalde sakin her şeye uyan bir insanım ikna edeceğini düşünüyor sanırım
- +1 yıl
Ayrılırsak zaten kendimi çok kötü hissederim bunu biliyorum aklımdan bile geçirmiyorum ama bu kadar ısrar hiç hoş değil
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer