Gizli Üye(45 üstü)+1 yılSevgili kardeşim bu bir hastalıktır maalesef geçmiş yaşananları kıskanma hastalığı bunun ismi İngilizce bir ismi var Google’a yaz ayrıntılı oku şimdi ismini hatırlamadım ben bu hastalığın yaşadım erkek senden önce ne yaşarsa yaşasın senin yaşadığın şeyleri kabul etmez ilişki güzel gibi gözükür dışardan ama konu dönüp dolaşıp geçmişe saplanır işin içinden çıkılmaz bir hal alır tedavisi çok zordur ben tedavi olayına girdim orada söyledikleri şey hep aynı geçmiş takma unut. sen onun eski sevgilisinden. sevgilerinden daha kötü seks yaptığını sanıyorsun dimi soruyorlar? bilmiyorum diyorum laf dönüp dolaşıp sen kendini iyi hissetmeye bak diyorlar Laf dönüp dolaşıp aynı yere geliyor anlayacağım kadın bir sürü laf saydı işin içinden çıkamadı ve sen daha iyisin dedi çıktı işin içinden netice alamadım tedavisi zor anlayacağın ben iki damla kan görme meraklısı cahil bir insan değilim gayet modernim bunu garanti ederim Sana ondan önce benim de aktif seks hayatım vardı ama sorun şu eskiden yaşananları bir türlü kabul etmeme buda hastalık işte benim bu rahatsızlığımı daha körükleyen şey şöyle başladı (sevgilim şimdi eşimdir kendisi uzun yıllardır ) beni rahatsız eden olay söylebaşladı güzel kardeşim dürüstlük adına sevgili ilken daha bana anlaşılmaması gerekli ve herkesin özelinde kalması gereken özel anlardan bahsetti kimi zaman ciddi kimi zaman şaka yollu anlattı bunları bilmemem gerekiyordu oldu işte yaşandı diyip kestirip atsaydı belki bu kadar hasta olmazdım sen umarım özel şeylerden bahsetmemişsindir bahsettiysen büyük hata yapmış olacaksın birde demişsin ilk benimle oldu diye bu daha beter adamın ilki sonuçta bu daha çok takar şimdi bunu biliyorum düşünürdüm anlattıklarına bakınca benimle hiç bir ilki yoktu ama ben sevdim ve aşık oldum oda beni çok sevdi ve bunu kanıtladı evlendik o Galip geldi kavgalarımızda yüzüne çok vurdum ama haklıydı o ben yoktum çünkü bir gün durup dururken şöyle dedi keşke seni önce tanısaydım sen iyi bir adamsın olay orada koptu zaten sen kardeşim sakın bu adamdan emin olmadan ciddi bir durum yaşayıp evlenme o ben değil çünkü sana hayatı zindanda edebilir çünkü o kaldıramasa bir ömür sürer bundan emin olmadan sakın diyim evlenme bitersin eskiden yaşananlar İçin seni kınamıyorum sen market rafında sıfır ürün değilsin sende bir insansın sonuçta ve eski aldığın kararlar seni ilgilendirir ona gelince o zor düzelir birde sen ilksin çünkü biraz senden önce ilişkileri olaydı daha kolay atlatırdı bu durumu ondan ayrılırsan oda hata yapmış olacak olayına kafa yorma boşuna sen değil başkası olsa yine aynı şeyleri düşünür ve yüzüne yine vurur o onun içinde bir kimya ve o yapıda yaratılmış onu hiç bir zaman atlatamaz o durum bu yaşadığım sana özel şeyler sorar ve bu sorularının dozunu artırırsa o ilişkiden hayır gelmeyeceğini sana garanti ederim zamanla bu tip insanlar soruları abartır ve meraklı olur ne yaptın nerde yaptın zevk aldının mı ben mi iyiyim onlar mı daha iyiydi seni ilk kim orgazm etti gibi bir şey duyarsan arkanı dön ve kaç resmen ordan iyi olup düzeleceğini sanma döner durur başa sarardınız kasesi aklına bir şey takılırsa yaz cevaplarım kardeşim ama ben özele gelmiyorum bilgin olsun bu yoldan geçtim ben ve geçmişi kurcalamanın kimseye fayda vermediğini geç anladım maalesef geçmişi ne zaman kurcaladıysam zarar gördüm ve ilişkimiz yıprandı
20 Yorumla
En İyi Cevaplar
+1 yılhiç birlikte olmamış erkeklerde ne kadar parantez çinde kültür seviyesini belirtsen de bu bir kültür değil zihniyet meselesidir. orada kaybetmişlik ya da diğer arkadaşlarn kendine göre kazanmışlık sendromuna benzer bir durum yaşıyor , çok yanlış ama henüz hiçbir kadınla birlikte olmadığı hatta bu konuda fikri konuşmalar da yapmadığı için arkadaş çevresinde ne duyduysa onunla hareket ediyor , bunu aşamayacağına garanti veriyorum , ancak başkasıyla birlikte olur sexin bedenle değil zihinle ruhla sevgiyle yapıldığını idrak eder bir kaç sene sonra döner o zaman aşabilir o zaman da senin için geç olur. hayata bakış açısı seninle aynı kaliteli insanlarla arkadaşlık et derim sevsende bu ilişkiye bir son vermeli ve daha fazla ilerlerse seni çok yıpratacağını görmelisin
00 Yorumla
+1 yılBu çocuk canım mi? Eee seninle birseyler yaşadı diyelim olmadı bitti iliski ne olacak? Kendisi ile çelişip sana laf yapması da tuhaf, ayrıca dediğin gibi para bakim tip o bu varsa o çocuk daha önce çok kişiyle beraber olmuştur yalan söylüyordur haberin olsun
01 Yorumla- +1 yıl
Ilki olduguma eminim. Üzücü olan da benim acimdan bu zaten. beni yargiladigi seyi benimle yapiyor..
Gizli Üye(25-29)+1 yılSöyle diyeyim biraz gözlemleseydin takıntılı mi degil mi illa onu istiyorsan, sonra buna binaen ya hiçbir şey yapmayıp evliliği bekleyecektin ( bekareti halledecektin bir şekilde bu arada) Ya da en başta benim söyleyecektin durum böyle böyle ona göre ya devam ya tamam yapacaktıniz. Şimdi eğer onun daha önce hiç olmadıysa bunu kabullenemez kolay kolay bu doğru çok aşık olur sever o zaman konu başka velhasıl seni sevse güvense konuyu kapatır açmamak üzere yokmuş gibi devam eder seninle. Belli ki sindiremiyor ve aman aman bir şey yok sana karşı , senin ısrarına gelince anlattığın gibi ise kaçırmak istemiyorsun ama yanlış oynamışsin oyunu...
00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
71Cevap
- Cinsel Yaşam konusunda 13,9b cevap paylaştı.
+1 yılAyrıl gitsin ondan gelecek olmaz
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBak canım bu adam bugüne kadar yaşamamış da neden sizin 2. haftanızda seninle yaşamış? Nerden biliyorsun yaşamadığını? O belki erkek olmanın avantajını kullanarak yalan söyledi sana bilebilir miyiz bunu? Çünkü onun bi zarı yok yırtılacak. Ama sen kadınsın yırtılacak bi zarın vardı ve siz ilişkiye girdiğinizde görecekti bakire olmadığını. Bu yüzden senin yalan söyleme gibi bi şansın yoktu bu konuda. Ama o erkek olduğu için bence yalan söylemiş gibi. Doğru kişiyi bekleyen insan evlenmeden yaşamaz bunu. Diyelimki sevdiği için yaşadı seninle bunu; seven erkek sevdiği kadını düşünür. Hani bekarete önem veriyor ya, başıma bişey gelirse bu kız ne yapar derdi. Aslında bunu sadece seven değil ADAM olan her erkek düşünür ama bizim ülkede (çoğu) erkekler uçkurlarının peşinden koştukları için kadını düşünmüyorlar. Ama senin yaşadıklarını yaşamış biri olarak sana bi tavsiye veriyim; her çıktığın erkekle evlenecekmiş gibi bakire olmadığını söylememeni tavsiye ederim. Hatta her çıktığın erkekle cinsel muhabbetlere girmemeni de tavsiye ederim. Gelecek zaman bize ne gösterir bilemeyiz. Belki evleneceğin insan daha önce ilişkiye girdiğin birinin çevresinden biri olacak düşünsene kötü hissetmez miydin kendini? Ben yaşadım bunu bak evleneceğim biri bile değildi, sevgilimdi ve kuzeni bana taciz etmişti benim hiç bi suçum yoktu ama çocuğun yüzüne bakamamıştım. Yani sana farklı bakış açıları sunmaya çalışıyorum lütfen yanlış anlama. Yaşadıklarını yargılamak kimsenin haddi değil ve seni en iyi ben anlarım burada canım benim. Eğer sevgilin gerçekten doğru kişiyi bekliyor olsaydı bu kadar zamanda girmezdi ilişkiye. O sana kusursuz, hatasız görünmeye çalışmış bence, yalan söyleyerek. Bu yüzden bu zamanda hiç bir erkeğe kolay kolay güvenme. Zaten o güvenilecek erkek kendini çok da güzel belli ediyor.
10 Yorumla
+1 yılİyi de daha sevgili bile olmadığı 2 haftalık bir kadınla yatmış. Bu hata değilmiymiş? Seninle ayrılsın ya da ayrılmasın başlama şekli normal değil. Sen sevgililerinle olmuşsun ki çok normal senin seçimin seni ilgilendirir o daha sevgili bile olmadığı bir kadınla olmuş. Onun anlayışına göre onun yaptığı daha büyük hata. Ayrıca madem öyle bu ilişkiye başlarken senin geçmişini sorgulamadan önce bu kız daha sevgili değilken benimle oldu diyip kendisine uygun olmadığını da anlaması ve sevgililiğe geçiş yapmaması gerekirdi. Bence sen de bunu onun yüzüne vur ve bu konuyu artık kapatmasını söyle çünkü yaptığı cidden çok çirkin ve terbiyesizce. Kendi yaparken iyi.
10 Yorumla
+1 yılBir insan hayatına giren kişiyi geçmişi yüzünden yargılıyorsa, sürekli yüzüne vuruyorsa cahilliğinden, yobazlığındandır. Hayatında olmadığın bir zaman için bir insanı suçlamak kimin haddine? İlişki yaşamamış olması, kendini saklamış olması onun kararı ama bu kadar şikayet edip devam etmesi de ne istediğini bilmeyişidir bana göre. Onca laf edip aynı şeyi kendisinin yapması da bir çelişki tabii. Dediğin gibi o sensiz devam ederse hayatına ne olacak peki, hayatına aldığı insan böyle şeyler yapmamış biri olursa nasıl aklayacak kendini bilemiyorum. Sorunun cevabı gayet açık bence, seni sen olduğun için sevmeyen, hatalarını yüzüne vuran biri sana ne kadar güzel bir ilişki sunabilir ki?
10 YorumlaÜzgünüm ama geçmişinle yargılaması ne kadar karaktersiz olduğun gösterir. Sevgilim benden önce ne yaşarsa yaşasın siler önüme bakarım ben. Burada "benden önce" kavramını anlamak çok önemli. Artık o var hayatında. O dönem olan ilişkilerine bu doğru insana değil diye başlamıyorsun sonuçta. Bununla mutlaka ayrılacaksın diye sana yaşayacaklarını izletseler başlamasın ki. O an doğru insan o gibi gelir sana. Ben de mi hata yapayım demesi bile gizli mesaj zaten sana. Al karşına doğru düzgün konuş olmuyorsa bitsin de. Hangi devirde yaşıyoruz. Senin geçmişini aşamıyorum tarzı sözler söylemek ne benim cinlerim tepeme çıktı.
00 Yorumla
+1 yılKendisinin de artik ayni durumda olcani sole ayrilirsak de ve ayril boyle biriyle iliski yurumez zmaanini boyle aptal biriyle harcama kim ne derse desin herkesin kendi hayati biri bakireligi takar biri takmaz takan adam 2 hafta tanidi kizla takmaz bu sana bos tirp atiyor ego kasıyor bunun bakir oldunada inanma nazlanip durup egosunu tatmin edicek boyle ben bakirdim sen dildin diye aklin varsa terk edersin buna laf anlatamassin ve erkekler her zaman kendileri herkesle cikip evlcenceklerinde bakire isteyen sonrada bu beceriksiz is bilen istiyorum dip baskasiyla aldatan tiplerdir onulari memnun edmekle urascana kendi hayatina bak seni isteyen boyle sevsin bole istesin zarin gitti die sen bambaska biri olmadin hala ayni kisisin.
00 YorumlaBi an sevgilin benmiyim acaba dedim :) Ya eskiden ben de öyle düşünüyordum, karşımdakinin de benim gibi temiz olması gerektiğini. Ama ben eski ben değilim çünkü lanet bir heriften herkesin sevdiği saydığı, belli bir başarıyı elde etmiş bir kişi haline geldim, kalıplaștırdığım düşüncelerimi sorguladım ve karşımdakinin cok abartmadıkça (o*rusbu olmadıkça) geçmişinin bir öneminin olmadığına karar verdim. Eğer bir sevgilim olursa onun o zamandaki kişiliğine önem vereceğim çünkü herkes benim gibi değişebilir. Uzun oldu ama neyse belki sevgilin de bi ara kalıplaşmış düşüncelerini sorgular
00 YorumlaBir erkekte tip olacak para vs herseye sahip olacak kadinlar gi gosterecek ama hic sevgilisi olmicak hic iliski yasamicak ona benden bir s. ktir git dermisin yasarsin yasamazsin anan mi baban mi kabul ediyorsa boyle edecek kimse kimseyi gecmisiyle yargilayamaz ondan oncesinden onane
20 Yorumla- Cinsel Yaşam konusunda 467 cevap paylaştı.
+1 yılAdam olsaydın da geçmişin hakkında hata dememiş olsaydın. Kendisi mükemmel falan değil, sen de iyi yemişsin. Kızlar tarafından tercih edilen biri değil. Emin olabilirsin. Öyle olsaydı boş kalmazdı. Demek ki eksikleri var. Sen diyeceksin ki işine gelirse, bu triplerinle, ergenliklerinle, aşağılık komplekslerinle yaşayamam. Ben de yoluma devam edeyim sen de yoluna devam et hem hayatına girecek 2. kadını bu konu hakkında daha az hırpalamış olursun.
10 Yorumla
+1 yılDirek ayrıl diyenlere:Bekara eş boşamak kolay :D
Gerçekten seviyorsan duygularını söyle ve onun sevip sevmediğini öğren. Bir daha bu konunun açılmasını istemediğinin açıkça altını çiz, sınırını belli et. Hayata bi kere geliyorsun ve onda da baştan bilinen şeyler için sonradan kalp kırmaya değmez. Sor yani:"Ben seni kandırdım mı?" bu kesinliğine rağmen senle olmak istemiyorsa, yapacak bir şey yok.10 YorumlaMerhaba
Ne yaparsanız yapın geçmiş peşinizi bırakmayacak her Sefa’sında yüzüne vuracak ve darbeleri sertleşecek sana karşı. Beraber olsanız bile bu gerçekle öfkeyle sana karsı açımasıx olacak. Hatasının pişmanlığını Yaşar yaşamaz ona kalmış fakat hiç bir zaman bu durumu kabyllenemeyecek. Hiç birbirinizi üzmeyin herkes kendi yoluna devam etsin. Ben bu filmin canlısını gözlerimle gördüm.00 Yorumla
+1 yılBana kalırsa sizi olduğunuz gibi kabul etmeyen bir insanla zoraki ittir kaktır ilişki yaşamanın bir anlamı yok ki.. Yani sürekli geçmişi yüze vuran bir insanla ilişki asla yürümez.. Keyifli geceler..
00 Yorumla
+1 yılHer ikiniz de haklısınız ama düşünsene bu adamla ileride evlilik kararı alıyosunuz. Her kavgada gene yüzüne vırucak. Ya bu iğneyelici lafları kökten bıraksın ya da yollarınızı ayırırın derim şimdi umursamazsın ama ileride yaş aldığında o sözler zoruna gider
00 Yorumla- Cinsel Yaşam konusunda 314 cevap paylaştı.
+1 yılMerhaba sevgilin bunu anlamıyor ise yapacak pek şey yok. Geçmişte kiminle olduğun, nasıl cinsel birliktelik yaşadığın gibi kavramlar geçmişe yönelik ve geride kalmış şeyler. Söyledin kadarı ile seninle de birlikte ilk cinsel deneyimini yaşamış. Sevgilinin kendisi zaten kendisi ile çelişen bir durumda oluyor. Hem cinsellikten ötürü problem çıkarıyor kendini temiz ilan edip hemde seninle ilk cinsel birleşmesini yaşıyor. Çok tutarsız bir durum.
00 Yorumla Bu senin gecmisin, ha nerden bileceksin onunla tanısacagını. Kendisi beklemis olabilir, ha madem kendi gibi bakire birisi istiyor seninle iliskiye baslamayacak o zaman. Ha seni o senin gecmisin beni ilgilendirmez deyip kabullendiyse o zaman artık senin gecmisteki iliskilerinle seni sıkıstırmaya hakkı yok, ha madem istemiyorsa zaten iliskiye baslamasaydı seninle. ben boyleyim nerden bileyim seninle tanısacagımı de, gecmisimi geride bırakacaksan devam edelim de resti cek bence
00 Yorumla
+1 yıl2 haftalık flörtle yatan adam mı doğru kişiyi beklemiş ve sen de buna inandın mı? Saf olma derim.
80 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılSen takmazsın muhtemelen bir şeyler yaşamış olabilirsin. Onun takması normal kendini saklamış çünkü ama artık iş işten geçti seninle bir şeyler oldu çünkü. Kabullenememesi normal ama ayrılsanız ile bundan sonra artık onun geçmişinde de sen oldun o yüzden iş işten geçti.
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılYa erkekler siz ne istiyorsunuz a*mk biri yazsın gerçekten biri anlatsın anlamıyorum biri kız Vajinismusum o yüzden mi ayrıldı diye suçluyor diğeri cinsellik yok diye mi bitti diyor biri seks yaptık o yüzden mi ayrılınca bu olay neden bu ülkede ilişkiyi bitiren başlatan bir şey olarak sunuluyor kadınlar neden yaparsam gider mi yapmazsam gider mi kadınlardan beklentiniz nedir? Seks yapamıyor olsa da sorun yapıyor olsa da mal mısınız ergen mi a*mk?
00 YorumlaSeni öyle kabullendiyse yüzüne vurma hakkı yok birde yanlış düşündüğü şeyi kendisi senle yapıyor ayrıldınız sonra yine sevgili oldunuz ve yine yüzüne vurması demek oluyor ki senle ciddi düşünmüyor tek amacı seks bence
00 Yorumla
+1 yılOnunla bir gelecek bir birliktelik sıkıntı olur, bence yol yakınken yollarınızı ayırın derim, yoksa hem sen hem o çok sıkıntı çekersiniz, İkinizinde dünyaları bam başka, devam etmek için çok iyi düşün derim
00 YorumlaCinsel Yaşam konusunda 2,3b cevap paylaştı. Gerçekten buna takılıyorsa niye seninle beraber? Seninle beraberse o zaman geçmişine niye takılıyor? Bence bekaret asla aşağıda aranmamalı. Bekaret kafada biter.
10 YorumlaCinsel Yaşam konusunda 787 cevap paylaştı. Her ikiniz de yaşayacağınızı yaşamışınız sonuçta o da yapıyor ne diye bekaret arar bence salla gitsin bununla evlensen bile bir ömür aklından çıkmaz öyle bir tipi var sürekli içinde bütüp büyütüp gelir yanına kendine başka bul bence
10 Yorumla
+1 yılSevgiyi yaşamak isteyen iki insan, geçmişinden ve geçmiş kötü alışkanlıklarından gamsizliklarindan tamamen kopmali ve yarına virlikte adım atıyorlar gecmislerini birbirleriyle paylaşıp, akıllarına tartışmalarına malzeme sunmamali. Yoksa ilk iralardan yara alır verirsiniz
00 YorumlaAşamayacak bunu. Ayrılmak istediğinde bahane edip ayrılacak. Yalvarma , üzerine düşme, istemiyorsan gidebilirsin de. Dönerse senindir 👸
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılÇek hadi ordan gitdin hayırdır ya görene kadar bir şey yok gördükten sonra kıvranıyor ver ayarı baktın düzelmiyor bas hadi ordan gitsin hayırdır sen doğru dürüst olduktan sonra sana sevgili mi yok hatun akıllı ol ezdirme kendini
00 YorumlaCinsel Yaşam konusunda 1,8b cevap paylaştı. İdrak değil yaa seni diğer adamla düşünüyor olabilir ve kıskanıyor olabilir birde seni terk etmek için bahane
00 Yorumla
+1 yılYa böyle eziyet çekeceğinize ayrılmayı deneyin 2 niz için bu daha iyi olacak tır aşk bazen gerçekten çok zararlı olabiliyor
00 YorumlaSeni kullanmış ilkim ol deyip seninle yatmış ilki olduğunu anladın mi sen daha önceden iliski yaşadıysan zaten bunu anlarsın
00 Yorumla- Cinsel Yaşam konusunda 5,3b cevap paylaştı.
+1 yılSeninle yatmadan önce bunu bakir olmadığını bilmiyor muydu ve o bakir olduğunu ilişki önce söylememiş ise bakir değildir. Bana inandırıcı gelmedi.
00 Yorumla
+1 yılEziğin teki işte, salla gitsin. Amacı seni kullanıp kendi hakimiyeti altında tutmak bence. Sana ayak yapıyor.
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılAnlattığına bakılırsa hayat çizgisi cok güzel bir sevgilin var , hızlı geçen zamana göre kendini korumuş ... eger uyum saglamakta sorun çekiyorsan zamanindan çalma bence
02 Yorumla- +1 yıl
Ben de taktir ettim cünkü öyleydim basima cok kötü durumlar gelmeden önce. Sonra biraz cizgimden ciktim hayattan ümidimi kestim vs derken karsima o cikti ve onun dikkat ettigi ne varsa uyguladim. Uyum saglamanin da disinda asik oldugum icin asla yapmam dedigim ne varsa boyun egdim güvensin diye ama yine ayni olaya dönüp duruyor ki „hata“‘yi kendisi benimle zaten yapti. Yani beni yargiladigi seye bana yapti. Bunu yediremiyorum.
Cevap sahibi+1 yılAnlıyorum , insanın kendisini yargılayacak kadar adaletli olması gerek işte insan olusumuza kapılıyoruz... Aslında herkes gibi yanlışlarla hatalarla doluyuz ama bunu kendimize yediremiyoruz... Hakkınızda hayırlısı olsun
Cinsel Yaşam konusunda 306 cevap paylaştı. Ayrılmak sizin için daha hayırlı olur bu kafayla fazla uzun sürmez zaten zamanınızı boşa harcamayın bence
00 Yorumla
+1 yılvursun geçsin taktığı şeye bak amaç gönül eğlendirmek değil mi?
02 Yorumla- +1 yıl
Degil. Ciddi bir ilisikimiz var o benim ailemle ben onun ailesiyle tanistim. Iki taraf da ilk defa bu adimi atti
- +1 yıl
mal bu herif :d
Erkek arkadaşının bekaretini boz böylece bir farkımız kalmaz, yine müthiş bir analiz yaptım
10 Yorumlahazmedememezlık varsa ayrıl her seferınde hem isinı gorecek hem ders verecek
10 YorumlaBilemedin neticeni bu bu yelkeni yamaya des r nin yatağın birşe yok iyigecelerm et
00 Yorumla
+1 yılSeninle evlenmez o söyleyim dedim. Ömür boyuda seninle yaşamaz.
00 Yorumlabence bırakmalısın yoksa zara verebilir kendini harap etme
00 Yorumla
+1 yılAblacım bence o alacağını almış sizden. Ayrılmak için bahane arıyor gibime geldi.
00 Yorumla- Cinsel Yaşam konusunda 336 cevap paylaştı.
+1 yılGeçmesini sevgiline anlatmam senin suçun o adamı bırak her fırsatta önüne gelecek
00 Yorumla - Cinsel Yaşam konusunda 4,3b cevap paylaştı.
+1 yılBoşuna uzatıp kendinizi yıpratıyorsunuz. Onun yüze vurmaları sonsuza kadar devam edecek.
00 Yorumla
+1 yılyürümez eninde sonunda biter takıldımı takılıyor kafaya
00 YorumlaO kişniyor. Derdi sizinle anlaşmak yaşamak değil. Ego tatmini. Uzaklaşın hemen.
00 Yorumla
+1 yılBu Cahilden Ayrılmak için neyi bekliyorsun?
Sana Böyle davranmaya hakkı yok.00 Yorumlaİlkini seninle yaşayarak zaten hatanın en büyüğünü yapmış.
00 Yorumla
+1 yıl"kabullenemedigini söylüyor" sence yeterli degil mi ayrilmak icin?
00 Yorumla
+1 yılSana sinirli sen onun sonuncusu olacagina ikna et. Umutlansin cunku bunh istiyor
00 Yorumla
+1 yılseks olayı hayatında varsa ve bu ona karşıysa nasıl yürütebiliyon.. canın çekmiyomu
00 YorumlaCinsel Yaşam konusunda 884 cevap paylaştı. bu ilişki saçma sapan, o erkekten ne köy ne kasaba olur
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılKlasik çomarrr seninle iki haftada bir şey yaşadıysa senden öncede kesin birboklsr yemiştir. Senden sonrakinede aynı ayakları yapıcak kesin. tam bir varoşş
03 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılSen onun ilki olmamışdır ayak yapuyor o kadar netki.
Cevap sahibi+1 yılSenden sonra bulfuğuna ben bakirim dicek kesin haha tammal uyuz oldum uğraşma bas tekmeyi gitsin kodumun abazası
Cevap sahibi+1 yılKendisi bakir olsaydı emin ol iki haftada birşeyler yaşamazdı seninle. Hadi sen bakire değilsin diye yaşamak istedi yine karakteri iğrenç olmuş oluyor ki adamda karakter yok karakter emin ol kendisiyle ilgilenen birçok kızla yatmıştır
+1 yılvur tekmeyi, bir ömür boyu onun kafasını kurcalayacak senin de canını sıkacak.
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılO zaman o da artık bakir değil sende bunu yüzüne vur ne değişik birisi hem seninle yapıyo ediyo hemde seni beğenmiyor keşke ona vermeseydin
01 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılGeçmişin onu ilgilendirmez. Madem takılı kalacak veya kabullenmeyecek en başta aklı nerdeymiş ayrıl ondan bi cacık olmaz
00 YorumlaNe yazık ki bu işin sonu kötü ayrıl birbirinizden zaman calmayin
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılOda seninle sevgiliyken baskasiyla hata yapsin odesmis olun yuzune vurmasın
11 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBakir olduğuna emin olma erkekler yalan söyler gele imkanı tipi varsa inanma.
12 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılArtık bakir değil ve bakire isteyemez senle de sanki zorla oldu sinir bozucu tip
Cevap sahibi+1 yılKızlar geçmişinizi asla erkeğe anlatmayın erkekler anlatmaz
Cinsel Yaşam konusunda 20,5b cevap paylaştı. Ya seni sevdiği için onları yaptığın için kıskanıyor ve onlara takılıyor belli ki ama bunu aşmanız ve geçmişe değil önünüze bakmanız lazım
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılSevgilin bunu hep yüzüne vurmaya devam edecek. Bence onu sal
01 Yorumla- Cinsel Yaşam konusunda 352 cevap paylaştı.
+1 yılİstersen 30 kişiyle olmuş ol bu onu asla bağlamaz onunlayken önemli olan bişeyler yapmaman eğer çnceden yaptıklarını sorguluyorsa zaten bu ilişki fazla yürümez
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılmadem cok namuslu kendi niye evlenmeden senle birlikte oldu. nasıl biri olduğu aşikar
01 Yorumla- Devamını Gör (45)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer