Aşırı istekliyken yakın çevremle hayal kuruyorum, bu sapıklık mıdır?

mesela çok azgınım yakışıklı bir oğlan ya da arkadaşm yerine komşunun oğlunu kuzenimi falan hayal ediyorum ve keşke gerçek olsa başbaşa kalsak falan diyorum tanıdığım insanlar daha şey geliyor sizce de öyle mi tabi bunlar o dönemde geliyor regl bittikten sonra daha aklıma gelmiyor aynı evde yaşamak normal değil şimdi sağlam kafa düşününce etik gelmiyor bana insanın hormonları var ya böyle anlarda sapık gibi hissediyorum kendimi sonra da hiç aklıma dahi gelmiyor hatta tiksinirim düşünsem bide biz kçüktük biraz o zamanalr ergendik kuzenim taciz etmişti ama hoşuma gitti baskası yapsa gitmez rahatsız olurdm
Aşırı istekliyken yakın çevremle hayal kuruyorum, bu sapıklık mıdır?
Cevapla